مجید رجبی‌معمار ، مدیر شبکه جام‌جم در آخرین شب از مراسم جشن فجر و برترین‌های این شبکه، تاکید کرد: شبکه جام‌جم، شبکه‌ای پاک و سالم همراه با مردم است و همیشه فضای امیدبخشی را دنبال می‌کند.
کد خبر: ۴۵۴۳۵۸

مراسم پایانی جشن فجر و تجلیل از برترین‌های شبکه جام‌جم یکشنبه شب 9 بهمن‌ماه ساعت 22 در تالار شهر جزیره کیش برگزار شد و تا ساعت دو بامداد ادامه داشت.

در ابتدای مراسم سینا سرلک قطعاتی را اجرا کرد و در ادامه یکی از هنرمندان صدای خوانندگان مختلف از جمله احسان خواجه امیری، ناصر عبداللهی، ایرج بسطامی و موسیقی سریال‌های مختلف از جمله مختارنامه، ستایش و... را تقلید کرد که این بخش با استقبال مخاطبان روبرو شد.

مجید رجبی‌معمار، مدیر شبکه جام‌جم در این مراسم گفت: امسال نهمین دوره از جشن فجر و برترین‌های شبکه جام‌جم را در جزیره کیش برگزار کردیم. من پیشاپیش سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم. امیدوارم هر سال بتوانیم جشن فجر را به بهترین شکل برگزار کنیم.

وی  افزود:هر سال مراسم جشن فجر و برترین‌های شبکه جام‌جم با کمک گرفتن از مخاطبان برگزار می‌شود. بینندگان برترین‌های یکساله شبکه را انتخاب و در این جشن شرکت می‌کنند. در این مراسم با اطمینان می‌گویم به هیچ عنوان در رای مخاطبان اعمال نظر نشده‌است و طبق رای بینندگان برنامه‌ها مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر شبکه جام‌جم اشاره کرد: انتخابات مخاطبان شبکه جام‌جم مسئولیت ما را به‌عنوان دست اندرکاران این شبکه بیشتر می‌کند. به لطف مردم روز به روز به تعداد مخاطبان شبکه جام‌جم افزوده می‌شود پیام‌های ارسالی از سوی مخاطبان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

رجبی معمار تصریح کرد: شبکه جام‌جم، شبکه‌ای پاک و سالم و همراه با مردم است و فضای امید بخشی را دنبال می‌کند. پنج میلیون ایرانی در خارج از کشور و 45 میلیون فارسی زبان داریم که شبکه جام‌جم را دنبال می‌کنند. من از مخاطبان که ما را برای برگزاری جشن فجر و برترین‌های شبکه جام‌جم همراهی کردند، قدردانی خواهم کرد. همچنین از مسئولان محترم منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنم. به ویژه از آقای عامری که تلاش زیادی برای این مراسم کشیده است تا بتوانیم در یک فضای صمیمی این جشن را برگزار کنیم.

در ادامه مراسم از مهندس عامری مدیرعامل منطقه آزاد کیش و علیرضا پهلوان مدیر گروه اجتماعی و خانواده شبکه جام‌جم دعوت به عمل آمد تا به روی سن بیایند و از برنامه‌های برتر شبکه جام‌جم حول چهار محور مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل مقوله‌های دین، اخلاق، آگاهی و امید تقدیر به عمل آورند.

برترین برنامه دین‌مدار: برنامه هرگز تنهایی به تهیه‌کنندگی علی درستکار

برترین برنامه اخلاق‌مدار: برنامه خانه مهر به تهیه‌کنندگی آسیه مزینانی

برترین برنامه آگاهی‌مدار: اخبار جام‌جم

برترین برنامه امید مدار: برنامه آفتاب مهربانی به تهیه کنندگی محمد خدادی

در بخش برترین برنامه آگاهی مدار جایزه به مسعود میرزاخانی مدیر خبر اداره کل اخبار و برنامه‌های سیاسی شبکه جام‌جم اهدا شد.

در بخش دیگری از این مراسم عامری مدیرعامل منطقه آزاد کیش از مخاطبان خارج از کشور دعوت کرد تا به جزیره زیبای کیش بیایند و پذیرای آنها باشند. اجرای قطعات موسیقی از گروه بیله آوا، سینا سرلک و پورعطایی از خراسان رضوی از دیگر بخش های این مراسم بود.

همچنین اجرای تئاتر موزیکال از سوی بهروز سروش پور یکی دیگر از بخش های برنامه جشن فجر و  برترین‌های شبکه جام‌جم بود. وی بعد از اجرای تئاتر موزیکال گفت من خوزستانی هستم و هر لهجه‌ای که طراحی کرده‌ام برای شادی هموطنان بود.

در ادامه مجید رجبی‌معمار مدیر شبکه جام‌جم، مهناز مظفری مدیر اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه جام‌جم و مرتضی چلبی مدیر روابط عمومی شبکه جام‌جم به روی سن حاضر شدند و از سریال‌های طنز تقدیر به عمل آوردند.

برترین سریال طنز: مجموعه ساختمان پزشکان به تهیه کنندگی محسن چگینی

برترین بازیگر زن سریال‌های طنز: مرجانه گلچین بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ

برترین بازیگر مرد سریال های طنز: بهنام تشکر بازیگر سریال ساختمان پزشکان

مرجانه گلچین بازیگر در این مراسم ضمن قدردانی از دست اندرکاران شبکه جام‌جم، گفت: من به جامعه هنری ایران و ایرانیان خارج از کشور به خاطر جایزه اصغر فرهادی تبریک می‌گویم. فرهادی باعث شد نام ایران برای بار دیگر در دنیا برده شود.

امیر احمدی یکی از مجریان مراسم هم در ادامه از گلچین در ارتباط با سال‌هایی که در ایران نبود سئوالی پرسید و او گفت: مدتی که در ایران نبودم برای ادامه تحصیل رفته بودم. وی در ادامه گفت: نیاز روحی من به بازیگری باعث شد بعد از سال‌ها دوری دوباره کارم را در عرصه بازیگری شروع کنم و وارد عرصه طنز شدم و توانستم ماندگار شوم.

محسن چگینی تهیه‌کننده سریال ساختمان پزشکان گفت: من فکر می‌کردم در این مراسم از کارگردان و سرپرست نویسنده تقدیر شود نه از من.

محمد سلوکی دیگر مجری این مراسم، گفت: کار انتخاب کارگردان و نویسنده تخصصی است و مخاطبان ما نمی‌توانند اینگونه نظر تخصصی بدهند به همین دلیل ما جایزه را به تهیه‌کننده اهدا می‌کنیم.

بهنام تشکر بازیگر سریال ساختمان پزشکان اشاره کرد: من چند سال است که کار تئاتر می‌کنم. در کارهای هنری معمولا جوایز زیاد است اما برخی از جوایز طور دیگری به آدم نگاه می‌کنند بدون آنکه نگاه نقادانه و تخصصی داشته باشند. وی افزود: این جایزه نگاه صادقانه به من دارد و یکی از بهترین جوایزم است و به آن می‌بالم.

تشکر در پایان با اشاره به زحمات کارگردان، نویسندگان و بازیگران مجموعه ساختمان پزشکان، گفت: این مجموعه حاصل تلاش یک گروه حرفه ای بود.

اجرای موسیقی نواحی از سوی کیوان علیمحمدی از دیگر بخش های جشن فجر و برترین های شبکه جام جم بود.

همچنین در ادامه مجید رجبی معمار مدیر شبکه جام جم و مسعود میرزاخانی مدیر خبر اداره کل اخبار و برنامه‌های سیاسی شبکه جام جم به روی سن حاضر شدند و از برترین گویندگان و گزارشگران تقدیر کردند.

برترین گوینده مرد خبر: محمدرضا حیاتی

برترین گوینده زن خبر: شهره تفضلی

برترین گزارشگر برنامه های خبری: محمود قاضی میرسعید

محمدرضا حیاتی در محل برگزاری مراسم حاضر نبود، اما شهره تفضلی در این مراسم گفت: من آرزوی سلامتی برای همه مخاطبان خارج از کشور دارم.  محمود قاضی میر سعید نیز اشاره کرد: امیدوارم لیاقت دریافت این جایزه را داشته باشم.

نهمین جشن برترین‌های شبکه جهانی جام جم به مدت سه روز در جزیره کیش برگزار شد و شب گذشته در حضور مردم و هنرمندان و عامری مدیر عامل منطقه آزاد کیش به پایان رسید.

در مراسم آخرین روز از جشن فجر و برترین‌ها اجرای قطعات موسیقی، بخش‌های طنز، مسابقه و ... از دیگر بخش‌های این جشن بود که به صورت تلویزیونی نیز ضبط شد. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها