3 آدم‌ربا در قزوین دستگیر شدند

اختلاف حساب با پدر انگیزه آدم‌ربایی

رییس پلیس آگاهی قزوین از دستگیری سه آدم‌ربا خبر داد و گفت: اختلاف حساب با پدر خانواده انگیزه این آدم‌ربایی شد.
کد خبر: ۴۰۴۳۷۳

به گزارش ایسنا، سرهنگ سلمان امیری در این باره اظهار داشت: پس از اینکه پسر بچه‌ای 12 ساله در تاریخ چهاردهم آبان ماه سال گذشته در شهر آبیک به قصد رفتن به مدرسه از خانه خارج و چند ساعت بعد فردی ناشناس در تماس تلفنی با اعلام خبر ربودن فرزند درخواست 50 میلیون تومان می‌کند، تیم ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی استان برای آزادی پسر بچه و دستگیری آدم‌ربایان تشکیل شد.

وی افزود: علیرغم تلاش ماموران سرنخ مناسبی از آدم‌رباها در دست نبوده و پس از تلاش بسیار ماموران دریافتند که آنان در کرج بسر می‌برند.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در نحوه قرارهایی که آدم‌رباها با پدر خانواده می‌گذاشتند، دریافتیم که با افراد حرفه‌ای مواجه هستیم. سرانجام پس از 10 بار قرار در کرج، هشتگرد، طالقان، آبیک، نظرآباد و تهران از آنجا که آدم‌رباها احساس امنیت برای حضور در محل قرار نمی‌کردند، در هیچ کدام حاضر نشده و پسر بچه را بعد از 14 روز رها کردند.

امیری عنوان داشت: پس از آزادی پسر بچه ماموران با فرصت و فراغت بیشتری به کار اطلاعاتی پرداخته و یکی از بستگان دور خانواده را به عنوان مظنون اصلی شناسایی کردند اما تا تکمیل اطلاعات و شناسایی همدستان وی از دستگیری متهم خودداری کردند. سرانجام پس از شناسایی هر سه متهم و کامل شدن تحقیقات هفته گذشته متهم اصلی به همراه دو همدست وی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان قزوین تصریح کرد: متهم 33 ساله دارای تحصیلات عالیه و فاقد سابقه کیفری بوده و 2 همدست 35 و 40 ساله وی دارای سوابق سرقت احشام و داخل خودرو بودند.

امیری انگیزه اصلی آدم‌ربا را انتقام به دلیل اختلاف حساب با پدر خانواده در سال‌های گذشته اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها