فیلم های سینمایی مردی از جنس بلور،جعفر خان از فرنگ برگشته ، اشک انار و دو مسابقه فوتبال در روزهای پنجشنبه و جمعه 29 و 30 اردیبهشت از شبکه جهانی جام جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۳۵۲۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " مردی از جنس بلور" پنجشنبه 29 اردیبهشت / 19 مه ساعت 03:40 اروپای مرکزی / 03:40 مرکز آمریکا / 03:40 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران : ابوالفضل پور عرب، مهتاب کرامتی، اصغر نقی زاده، عطاالله سلمانیان، حسن انصاریان، آرش تاج، آناهیتا آزاد پرور، مهتاج نجومی و ...

خلاصه داستان : جوانی به نام کامران افشاری طی یک درگیری با ضربه های چاقو کشته می شود و رضا خدا مرادی، جوان بسیجی که قبلاً نیز با کامران درگیر شده بود، به عنوان شروع کننده درگیری و قاتل به زندان می رود. طی محاکمه در دادگاه، رضا بر خلاف نظر وکیلش اصرار دارد توضیح بدهد که طی درگیری کامران ضربه اول را به طور اتفاقی به خودش وارد کرده و از آن به بعد، به دلیل موجی شدن نمی داند چه رخ داده و ضربه بعدی را چه کسی وارد کرده است. تلاش های مادر رضا نیز برای گرفتن رضایت از والدین کامران به جایی نمی رسد. نیلوفر، خواهر کامران که در آلمان پزشک مجروحان جنگ از جمله رضا و سایر همرزمان بوده است. در مورد ماجرای قتل تحقیق می کند و ...

فیلم سینمایی "جعفر خان از فرنگ برگشته " جمعه 30 اردیبهشت /20 مه ساعت 03:40 اروپای مرکزی / 03:40 مرکز آمریکا / 03:40 کوالالامپور روی آنتن می رود.

خلاصه داستان : جعفر پسر اکبر چلویی پس از سالها از فرنگ برمی گردد.او در خارج از کشور ازدواج کرده و رفتارش را تغییر داده ،پدر سکته می کند و پروژه های جعفر شکست می خورد و به خارج باز می گردد...

فیلم سینمایی"اشک انار " جمعه 30 اردیبهشت / 20 می ساعت 22:00 اروپای مرکزی / 22:00 مرکز آمریکا  پخش خواهد شد.

بازیگران : علی دهکردی، کتایون امیرابراهیمی، پاشا رستمی، سیاوش مفیدی، حسن تسعیری، مه‌لقا باقری و...

خلاصه فیلم : عابد بر سر دو راهی مانده، او میان عشق زمینی و عشق آسمانی سردرگم است. اما مجموعه حوادث سبب می‌شود او در مسیری قرار گیرد که راه خود را در آن مسیر بیابد.

دو دیدار فوتبال (استقلال تهران - پاس همدان ) و ( پرسپولیس - پیکان) جمعه 30 اردیبهشت به صورت همزمان ساعت 18:00 تهران ، 08:00 مرکز آمریکا ، 21:30 کوالالامپور پخش می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها