عامل قتل پیش از فرار از کشور در مخفیگاهش شناسایی شد

جنایت در تهران؛ دستگیری در اصفهان

فردی که دوستش را در تهران به قتل رسانده و در اصفهان مخفی شده بود، پیش از فرار از کشور دستگیر شد. به گزارش «جام‌جم»، ساعت 45/23 روز 8 فروردین ماموران کلانتری 110 شهدا از طریق تماس مردمی، از وقوع یک درگیری اطلاع یافتند و با در حضور محل متوجه شدند جوانی در این درگیری مجروح شده که پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.
کد خبر: ۴۰۳۴۰۵

با گزارش موضوع به بازپرس شعبه 5 دادسرای جنایی تهران، دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر و تحقیق در این زمینه آغاز شد.در بررسی اولیه معلوم شد مقتول، وحید ـ‌ 30 ساله ـ نام دارد که پس از درگیری با یکی از دوستانش به نام مهدی ـ 27 ساله ـ به قتل رسیده و عامل جنایت با اطلاع از مرگ دوستش، متواری و مخفی شده است.

با سرنخ‌هایی که در این ارتباط به دست آمد، ابتدا 2 نفر از دوستان متهم که در فراری دادن او از محل جنایت نقش داشتند، دستگیر شدند.این دو نفر در تحقیقات اعتراف کردند متهم پس از فرار، یک ماه در خانه مجردی مخفی شده و سپس این محل را ترک کرده است.

با جمع‌بندی اطلاعات، ماموران در مرحله بعدی باخبر شدند متهم فراری در اصفهان مخفی شده است و قصد ترک کشور را دارد. به این ترتیب ماموران با دستور نیابت قضایی عازم اصفهان شدند و متهم فراری را دستگیر و به پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

انگیزه های متفاوت

متهم در اعترافات خود گفت: در زمینه کیف‌قاپی سابقه دارم. زمانی که در زندان تحمل کیفر می‌کردم، متوجه شدم همسرم به خاطر بدگویی‌های دوستم وحید (مقتول)، قصد دارد از من طلاق بگیرد. وی افزود: به همین دلیل پس از آزادی از زندان با او درگیر شدم و سرانجام روز حادثه وقتی همدیگر را ملاقات کردیم، او را با چاقو به قتل رسانده و متواری شدم. در پی این اعترافات، دستور بازداشت موقت متهم صادر شد و پرونده با دستور قضایی بار دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا در ارتباط با انگیزه‌های واقعی این جنایت تحقیق شود.

پدر مقتول نیز در ارتباط با قتل فرزندش گفت: فرزندم سعی می‌کرد پس از آزادی مهدی ـ قاتل ـ از زندان، مقدمات استخدام او را در مغازه برادرش فراهم کند و من تصور می‌کنم این جنایت به انگیزه مالی رخ داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها