وزارت نفت :هزینه برق این جایگاه‌ها در فاصله زمانی کم بار محاسبه خواهد شد

تسهیلات جدید دولت برای جایگاه‌های سی.ان.جی

معاون وزیر نفت هر گونه کم‌فروشی گاز به جایگاه‌های CNG را رد کرد و از تعدیل تعرفه برق جایگاه‌های CNG خبر داد و گفت: جایگاه‌های CNG بدهی خود به دولت را پرداخت کنند. علیرضا ضیغمی در گفت‌وگو با مهر درباره ادعای برخی از جایگاه‌داران CNG مبنی بر اختلاف بین گاز تحویلی و هزینه گازبهای جایگاه‌های CNG، افزود: شرکت ملی گاز همواره کنتورهای ورودی جایگاه‌های CNG را آزمایش و اندازه‌گیری می‌کند.
کد خبر: ۴۰۲۸۹۲

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی با تاکید بر این‌که در صورت هر گونه اشکال،‌ شرکت ملی گاز برای برطرف کردن آن اقدام می‌کند، تصریح کرد: در صورتی که جایگاه داران CNG برای بازنگری کنتورها تقاضا کنند، وزارت نفت در اسرع وقت برای برطرف کردن اشکالات فنی اقدام می‌کند. معاون وزیر نفت با اعلام این‌که وزارت نفت مطابق با استانداردهای نصب کنتورها آزمایش‌های ادواری خود را انجام می‌دهد، بیان کرد: وزارت نفت پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها برای مرتفع شدن مشکلات جایگاه‌های CNG اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.

این عضو ستاد تدابیر ویژه اقتصادی وزارت نفت با یادآوری این‌که دولت برای ساخت و توسعه جایگاه‌های CNG یارانه و تسهیلات بلاعوض در اختیار بخش خصوصی قرار می‌دهد، تاکید کرد: نگهداری و حفظ این تاسیسات به عهده جایگاه‌دار است، زیرا از منافع آن منتفع می‌شود. وی همچنین از تشکیل کارگروه‌هایی به منظور مرتفع شدن مشکلات جایگاه‌های CNG در سطح استان‌های مختلف کشور خبر داد و افزود: همچنین اخیرا با موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد وزیر نفت، هزینه برق جایگاه‌های CNG در فاصله زمانی کم بار محاسبه خواهد شد.

ضیغمی با تاکید بر این‌که مجوز راه‌اندازی فعالیت‌های خدماتی در جایگاه‌های CNG از وزارت کشور گرفته شده است، یادآور شد: در مجموع جایگاه داران CNG باید بدهی‌های خود بابت عدم پرداخت گازبها را به دولت پرداخت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها