فینال ، 28 اردیبهشت

جام لیگ اروپا به دوبلین رفت

میشل پلاتینی رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) روز گذشته جام قهرمانی لیگ اروپا را به دوبلین میزبان فینال این رقابت ها برد.
کد خبر: ۳۹۶۹۳۷

به گزارش ایرنا ، فینال لیگ اروپا روز 18 می برابر با 28 اردیبهشت ماه آینده در مرکز ایرلند، ورزشگاه «دوبلین آرنا» برگزار می شود.

پلاتینی در مراسم تحویل جام لیگ اروپا به «گری برین» شهردار دوبلین، ایده برگزاری فینال این لیگ در دوبلین را مربوط به پنج سال پیش و دیدار خود با نخست وزیر ایرلند دانست.

برین هم گفت: این نخستین بار است که رویدادی در این سطح در شهر دوبلین برگزار می شود و به نوبه خود فرصتی مغتنم برای ما است.

شهردار دوبلین افزود: اکنون جام قهرمانی اروپا در دست ما است و در نقاط مختلف شهر از جمله ترمینال جدید فرودگاه دوبلین و اداره پست در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

«آلوارو دومینگز» مدافع آتلتیکو مادرید هم به نمایندگی از این باشگاه که سال گذشته فاتح فینال لیگ اروپا در هامبورگ شد در مراسم حضور داشت.

تیم های بنفیکا، براگا و پورتو از پرتغال و ویارئال از اسپانیا هم اکنون به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافته اند.

اتحادیه فوتبال ایرلند امیدوار است سفر 24 هزار هوادار فوتبال برای تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا و نیز پخش این مسابقه از طریق تلویزیون به سراسر جهان نقطه عطفی برای این کشور باشد.

«جان دلانی» مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال ایرلند گفت: این فرصتی فوق العاده برای دوبلین و نسل آینده فوتبال در ایرلند است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها