تا پایان سال 1391

فرهنگیان خانه دار می شوند

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از برنامه‌ریزی این وزارتخانه برای تأمین مسکن تمام فرهنگیان فاقد مسکن ، حداکثر تا پایان سال 1391 خبر داد.
کد خبر: ۳۸۵۰۱۵

به گزارش فارس، وحید کیارشی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه مشترک با وزارت مسکن و شهرسازی، صورت‌جلسه‌ای میان آموزش و پرورش و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور معاون اول رئیس جمهوری برای بهبود وضعیت مسکن فرهنگیان در 5 ماده تنظیم شد.

وی افزود: بر این اساس برای پالایش و استخراج آمار واقعی فرهنگیان فاقد مسکن در قالب بررسی فرم «ح»، اختصاص بیش از 19 هزار و 400 فقره تسهیلات احداث و تکمیل واحدهای مسکونی هر یک به میزان 150 تا 200 میلیون ریال از محل اعتبارات بخش مسکن مهر به پروژه‌های نیمه‌تمام تعاونی‌های مسکن فرهنگیان، آغاز عملیات اجرایی حدود 37 هزار واحد مسکونی مهر ویژه فرهنگیان در سراسر کشور، افزایش شرکت‌های تعاونی مسکن فرهنگیان از 600 به 702 مورد، برنامه‌ریزی برای تأمین مسکن فرهنگیان فاقد مسکن با همکاری وزارت مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و حمایت استانداری‌ حداکثر تا پایان سال 91، اقدام شد.

کیارشی با اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه مرکزی وزارت آموزش و پرورش در راستای سیاست‌های دولت الکترونیک جهت اصلاح فرایند گردش نامه‌ها و نیز تکریم ارباب رجوع ، افزود: برای رفاه و ارتقای سطح معیشت فرهنگیان طی هماهنگی با وزارت بازرگانی و بانک ملی، تاکنون 850 هزار کارت خرید اعتباری 1،5 میلیون تومانی با عنوان «میزان» صادر و میان فرهنگیان شاغل توزیع شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: حدود 350 تعاونی مصرف فرهنگیان به دستگاه‌های کارت‌خوان ویژه کارت اعتباری میزان ، تجهیز شده است.

کیارشی تصریح کرد: توزیع 3 میلیون و 593 هزار و 350 برگه سهام عدالت در میان شاغلان و بازنشستگان در قالب یک میلیون و 404 هزار و 177 خانوار، اسکان 7 هزار و 842 نفر از فرهنگیان در 633 معلم‌سرا در مناطق محروم کشوری ، اسکان و پذیرایی یک میلیون و 64 هزار و 800 نفر با تخفیف حداقل 40 درصد از خدمات رفاهی و 12 میلیون و 644 هزار و 500 نفر با تخفیف 30 درصد از خدمات پذیرایی در مراکز آموزشی و رفاهی از مهمترین اقدامات صورت‌گرفته بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها