در مرکز اراک

تولید بچه‌های هفتاد قله ادامه دارد

تهیه کننده و کارگردان انیمیشن بچه‌های هفتاد قله گفت: تولید مجموعه انیمیشن بچه‌های هفتاد قله در سیمای استان مرکزی ادامه دارد .
کد خبر: ۳۸۴۶۰۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، پیمان شریفی ، تهیه کننده و کارگردان این مجموعه با اشاره به اکوسیستم جانوری منطقه این انیمیشن را وسیله شناخت این‌گونه‌های حیوانی به کودکان بیان کرد و افزود: ‌این مجموعه 13 قسمتی داستان نوجوانی به نام مراد است که به‌دلیل توانمندی و علاقه‌اش به حیوانات به عنوان همیار محیط زیست در کنار محیط بانان منطقه هفتاد قله فعالیت می‌کند.

در طول این مجموعه ماجراهائی برای مراد اتفاق می‌افتد که در کنار آن مخاطب با یکی از حیوانات منطقه آشنا می‌شود.

پیمان شریفی زمان آغاز پیش تولید این مجموعه را از خرداد تا مهر ماه امسال بیان کرد و افزود: هم اکنون با اتمام مراحل طراحی فضا و کاراکتر و استوری برد اولین قسمت این مجموعه آماده شده است. وی گفت دو قسمت دیگر نیز در مرحله اجرای کامپیوتری است و سه قسمت هم در حال طراحی است.

شریفی پیش بینی کرد کل این مجموعه انیمیشن تا خرداد ماه سال آینده آماده پخش شود.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعه با اشاره به ظرفیت‌های متنوع جانوری منطقه بر آمادگی گروه برای تولید سری دوم این مجموعه تاکید کرد.

وی تکنیک کار در این انیمیشن را دو بعدی کات اوت بیان کرد و افزود: به منظور نمایش رئال مجموعه به کمک محیط بانان فیلم‌ها و عکس‌های زیادی از حیوانات منطقه هفتاد قله تهیه شده است .

به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌ها عوامل تولید این مجموعه انیمیشن عبارتند از: مینا ذوالفقاری و پیمان شریفی گروه تهیه کنندگی، رضا آذرگون و پیمان شریفی گروه کارگردانی، مینا سخائی – حمید جهانی – مرجان حضرتی – سمانه سروش نیا- سمانه بافقی‌زاده – فاطمه خوشبخت – مونا شریعتی و مهدیه مسعودی گروه انیماتور، علیرضا گلستانی عراقی نویسنده، رسول آذرگون طراح شخصیت و الهه معصومی – مینا ذوالفقاری – علیرضا شریفی و محمدرضا مرادی اجرای کامپیوتری .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها