از شبکه جهانی جام‌جم 16 بهمن‌ ببینید،

فیلم های سینمایی جویندگان صندوقچه گم شده و بایکوت

فیلم های سینمایی جویندگان صندوقچه گم شده و بایکوت روز شنبه 16 بهمن از شبکه جهانی جام‌جم برای مخاطبان اروپا ، آمریکا و آسیا پخش می شوند.
کد خبر: ۳۸۳۶۲۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی جام جم، فیلم سینمایی " جویندگان صندوقچه گم شده" شنبه 16 بهمن / 05 فوریه ساعت 03:25 اروپای مرکزی /03:25 مرکزآمریکا- 01:55 لس آنجلس / 03:25 کوالالامپور پخش می شود.

بازیگران: سیاوش طهمورث،رضا فیاضی،بهرام شاه محمد لو و...

خلاصه فیلم :داستان سرقت یک صندوقچه است که نقشه دزدیدن آن را ساواک می کشد .یکی از دزدان بوسیله ساواک کشته می شود اما شخص دوم فرار می کند و در حین فرار صندوقچه را به کسی امانت می دهد ،بعد از مدتی دستگیر می شود و 37 سال در زندان می ماند و...

فیلم سینمایی "بایکوت" شنبه 16 بهمن / 5 0 فوریه ساعت 21:55 اروپای مرکزی /21:55 مرکزآمریکا- 20:25 لس آنجلس / 21:55 کوالالامپور روی آنتن می رود.

بازیگران:مجید مجیدی، واله معصومی، محمد کاسبی، زهره سرمدی، اردلان شجاع‌کاوه و سعید کشن فلاح

خلاصه فیلم :جوانی به نام واله، عضو سازمان سیاسی است که بر ضد نظام سلطنتی فعالیت سیاسی و نظامی دارد. او همسرش را در زادگاهش رها می‌کند تا یکی از رفقایش را ملاقات کند، اما دستگیر و زندانی می‌شود. از سوی دیگر همسرش که از آمدن او نا امید شده با نوزاد خود از زادگاهش می‌گریزد و ...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها