احمدی نژاد به مازندران می رود

مردم مازندران که روزهای سه شنبه و چهارشنبه میزبان رییس جمهوری ایران خواهند بود برای استقبال پرشور و گسترده از فرزند ملت آماده می شوند.
کد خبر: ۳۶۹۶۱۹

به گزارش ایرنا ، مردم شهرهای مختلف استان در روزهای اخیر با تشکیل ستادهای خودجوش به استقبال رئیس جمهور محبوب رفته‌اند.

شستشوی خیابان‌ها ،آذین بندی سطح شهر، نصب پلاکاردها و بنرهایی با مضمون خیر مقدم و خوش آمد گویی تنها گویای بخشی از اشتیاق مردم به دیدار رئیس جمهوری محبوبشان است.

اقشار مختلف مردم با نصب پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و عکس دکتر محمود احمدی نژاد بر سردرب مغازه ها، مجتمع های مسکونی و خیابانهای شهر، عشق، علاقه و احساسات خود را نسبت به دکتر احمدی نژاد به نمایش گذاشته اند.

مسئولان دوایر دولتی نیز در کنار مردم استان به تکاپوی استقبال از سفر رئیس جمهور مردمی دکتر احمدی‌نژاد افتاده‌اند.

بسیاری از پارچه نوشته های نصب شده در سطح شهر ساری نیز از قدردانی مردم از خدمات ارزنده و گره گشایی از مشکلات دولت عدالت محور و مهرورز نهم و دهم، حکایت دارد.

طبق اعلام استانداری مازندران، دکتر احمدی نژاد صبح روز سه شنبه به همراه اعضای هیئت دولت در فرودگاه دشت ناز ساری مورد استقبال مسئولین بلند پایه استان قرار می گیرد و سپس با عبور از مسیر های تعیین شده ، در ورزشگاه متقی ساری برای مردم سخنرانی خواهد کرد.

دیدار با منتخبین مردم، خانواده های شهدا و ایثارگران و مسئولین اجرایی استان، شرکت در جلسه کارگروه فرهنگ و هنر، جلسه هیات دولت و گفت و گوی زنده تلویزیونی بخشی از برنامه های رئیس جمهوری در این دور از سفر به استان مازندران اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها