شبکه دو سیما همزمان با پخش دعای کمیل از مدینه منّوره قصد دارد در روزهای 6 آبان و 6 آذر نسبت به پخش این دعای معروف و معنوی اقدام کند.
کد خبر: ۳۶۲۲۶۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت شبکه دو سیما،‌ «دعای کمیل» از دعاهای رایج شیعیان است و علامه مجلسی (رحمت ا... علیه) فرموده که این دعا از بهترین دعاهاست. مشهور است که دعای کمیل، دعایی است که جبرئیل به حضرت خضر آموخت و سپس امام علی (ع) آن دعا را به کمیل بن زیاد که از خواص آن حضرت بود، آموخت و گفت این دعا را در شبهای نیمه شعبان و هر شب جمعه بخوان. خواندن این دعا برای شّر اعدا، فتح باب رزق و آمرزش گناهان بسیار نافع است.

در بخشی از ترجمه این دعا آمده است: خدایا از تو درخواست می کنم با آن رحمت بی نهایت که همه موجودات را فرا گرفته است و به توانایی بی حدّت که بر هر چیز مسلّط و قاهر است و همه اشیاء خاضع و مطیع اوست و تمام عزّت ها در مقابلش ذلیل و زبون است ....که ببخش آن گناهانی را که پرده عصمتم را می درد؛ خدایا ببخش آن گناهانی که برمن کیفر عذاب نازل می کند و...

شبکه دو سیما همزمان با پخش این دعای معروف و معنوی از مدینه منّوره قصد دارد در روزهای 6 آبان و 6 آذر نسبت به پخش آن اقدام کند. علاقمندان می توانند در روز پنج شنبه 6 آبان ساعت 30/23 شاهد پخش این دعای معنوی از مدینه منوره به مدت 50 دقیقه باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها