به سفارش سیمای شبکه طبرستان

تله فیلم ارمون مقابل دوربین رفت

فیلم تلویزیونی "ارمون خاستگاه با ارزش" به کارگردانی یاسرطالبی و تهیه کنندگی میترا روحی منش به سفارش سیمای شبکه استانی طبرستان تهیه و تولید می شود.
کد خبر: ۳۶۱۱۱۹

یاسرطالبی کارگردان این فیلم تلویزیونی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: این فیلم که فیلم نامه آن براساس طرحی از میترا روحی منش نوشته شده روایتگر داستان زندگی مردی است که پس از سالهای دوری از کشور متوجه بیماری پدرش می شود که همین موضوع او را راغب به بازگشت می کند و ماجراهایی بوقوع می پیوندد.

وی افزود: سید ابراهمی عمادی، مسعود جمالی، مهدی خلیلی، داریوش شافی، خدیجه موسوی، صابر حسینی، زهرا امامی، محسن زارع، مینا رحمان زاده و ولی الله عمرانی از بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

طالبی که بازنویسی نهایی ارمون را بر عهده داشته ادامه داد: حسن جعفری و سید ابراهیم عمادی در نگارش فیلمنامه ی این تله فیلم که گویای مهاجرت و بازگشت به سرزمین مادری است همکاری دارند و بهزاد عشقی نیز بازنویسی اولیه ی فیلمنامه ارمون را برعهده داشته است.

کارگردان فیلم تلویزیونی ارمون خاستگاه با ارزش اظهار داشت: سامان احمدی: مدیریت تصویربرداری، اشکان سلیمانی نژاد: صدابرداری، فاطمه پالندی، منشی صحنه، محمدرضایی: مدیریت و تولید و عکاس، حسن جعفری: دستیار اول کارگردان و برنامه ریزی و علی پاک نیز با همکاری مریم منتظر: طراحی گریم این فیلم را بر عهده دارند.

همچنین میترا روحی منش تهیه کننده این طرح درباره محتوای این فیلم گفت: موضوع مهاجرت تاکنون از رسانه ملی و حتی سینما دستخوش ساخت آثار نمایشی مختلفی بوده است اما اینکه به تصویر کشیدن مهاجری که پس از سالها دوری از زادگاهش با چه دانش و تفکری پا به وطن می گذارد و تأمل و تعهدش نسبت به زادگاهش درچه جهتی هدایت داده می شود مهم است.

وی افزود: ایرانیان موفقی که در خارج از کشور بسر می برند بسیارند که راغب بازگشت به سرزمین مادریشان هستند تا دانش و تجربه خود را در سرزمین اجدادی به کار برند اما شرایط اجتماعی و خانوادگی این اجازه را از انان سلب کرده و بنابراین با تمام تفاسیر دوستدار وطنند و در آن سوی آبها نماینده همت، غیرت و پشتکار مردم این آب و خاک هستند.

روحی منش اظهار داشت: فیلم تلویزیونی آرمون بازگو کننده لحظه های نوستالژیک و غیرقابل تکرار مهاجری است که پس از ورود به وطن و دیدار دوباره سرزمین مادری  در او تجلی میشود.

تهیه کننده فیلم تلویزیونی ارمون ادامه داد: تصویربرداری این فیلم علاوه بر استان مازندران و منطقه تاریخی سواد کوه در خارج از کشور هم انجام می شود و طی برنامه ریزی های صورت گرفته گروه تولید برای ضبط سکانس های خارجی بزودی راهی کشور آلمان می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در این فیلم تلویزیونی سعی شده مناطق تاریخی همچون سوادکوه و پل سفید فقط به عنوان لوکیشن مطرح نشود بلکه به نوعی به عنوان یک میراث فرهنگی به مخاطبان شناسانده ومعرفی شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها