گروه حوادث: پس از گذشت 9 ماه از مفقود شدن یک متکدی، دادیار جنایی دستور بازداشت 3 نفر را در این ارتباط صادر کرد. به گزارش جام‌جم، اواخر اردیبهشت‌ماه سال جاری مردی با حضور در شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران با ارائه شکایتی بیان کرد که برادر 52 ساله او که یک فلج مادرزادی است به طرز مرموزی مفقود شده و تلاش‌ها برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است.
کد خبر: ۳۱۲۲۷۹

به دنبال این شکایت دستور قضایی در این ارتباط صادر و در تحقیقات مقدماتی مشخص شد مرد گمشده هر روز به قصد تکدی‌گری محل سکونت خود را ترک می‌کرده و یک هفته قبل پس از شکایت برادر این فرد وی از منزل خارج و مفقود شده بود.

پس از گذشت 9 ماه از پیگیری و تحقیق در این زمینه ماموران اقدام به بازداشت همسر مرد متکدی کردند که وی ابتدا گفت از سرنوشت شوهرش اطلاعی ندارد، اما پس از یک هفته و اظهارات ضد و نقیض بیان کرد شوهرش هر روز پس از گدایی مقادیری پول به خانه می‌آورد که این پول صرف هزینه اعتیاد صاحبخانه و مادرم می‌شد و روزی که شوهرم گم شد، همان روزی بود که او پول کمتری به خانه آورده بود که از سوی صاحبخانه و مادرم مورد حمله قرار گرفت.

وی افزود: به همین دلیل آنها او را خفه کردند. سپس جسدش را درون یک خودرو قرار دادند و مرد صاحبخانه او را از خانه به بیرون منتقل کرد.

دستور بازداشت

غلامرضا سلیمانی دادیار شعبه دوم دادسرای جنایی در این باره به خبرنگار ما گفت:‌ پس از اعترافات این زن دستور بازداشت مرد صاحبخانه و مادر متهم صادر شد اما آنها پس از انتقال به دادسرای جنایی قتل مرد متکدی را انکار کردند.

دادیار جنایی افزود: پس از گذشت 9 ماه از گم شدن مرد متکدی و اظهارات ضد و نقیض متهمان بازداشت شده دستور ادامه تحقیقات در این زمینه صادر شده است و ماموران پلیس آگاهی بررسی در این زمینه را آغاز کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها