ایسنا: لئوناردو دی‌کاپریو به فیلم جدید کریستوفر نولان پیوست. کمپانی برادران وارنر اعلام کرد: لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر سرشناس هالیوود برای بازی در فیلم «ابتدا» به کارگردانی و نویسندگی کریستوفر نولان مورد تایید قرار گرفت. به گزارش هالیوود ریپورتر، فیلمبرداری این اثر علمی-داستانی تابستان سال آینده آغاز خواهد شد و سال 2010 آماده اکران می‌شود. دی‌کاپریو پس از آن برای حضور در فیلم «جزیره شاتر» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی آماده خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۹۸۸۱

نسخه جدید «موبی‌دیک»

فارس: نسخه جدید فیلم کلاسیک «موبی‌دیک»، توسط تیهور بکمامتبوف، کارگردان فیلم تحت تعقیب دوباره‌سازی می‌شود. کمپانی یونیورسال که قصد تولید نسخه جدید این اثر باشکوه ماجراجویانه را دارد، از تیهور بکمامتبوف، فیلم‌ساز سرشناس سینمای روسیه دعوت کرده تا کارگردانی نسخه تازه را به عهده بگیرد.

کمپانی یونیورسال تصمیم گرفته نسخه جدید موبی‌دیک را به شکلی امروزی و با حال و هوای مدرن تولید کند؛ به این ترتیب، فیلم‌ تازه شباهت زیادی به نسخه قدیمی نخواهد داشت و نگاه تازه‌ای به این قصه معروف کلاسیک دارد. 

 حضور ویلیس در یک کمدی کارآگاهی

مهر: بروس ویلیس و تریسی مورگان در کمدی کارآگاهی «دو تا پلیس» بازی می‌کنند که اولین فیلم استودیویی مطرح کوین اسمیت است.  ورایتی اعلام کرد فیلمنامه را راب و مارک کالن نوشته‌اند و داستان درباره دو پلیس است که در جستجوی یک کارت بیسبال دزدیده شده هستند. آنها زنی مکزیکی را نجات می‌دهند و ضمنا باید با گانگسترها روبه‌رو شوند. این فیلم را استودیوی برادران وارنر تهیه می‌کند.

ویلیس 53 ساله تریلر افسانه‌ای  علمی «جایگزین‌ها» به کارگردانی جاناتان موستو را آماده نمایش دارد. او اواخر دهه 1980 با بازی در تریلر «جان سخت» به شهرت رسید و بعدها در 3 فیلم دیگر این مجموعه نیز نقش‌آفرینی کرد.

فیلم «ژانگ ییمو» در شصتمین سالگرد جمهوری خلق چین

ایسنا: ژانگ ییمو خالق آثاری چون «قهرمان» و «خانه حنجرهای پران» در گرامیداشت شصتمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین، فیلم سینمایی می‌سازد.

ژانگ ییمو که طراحی افتتاحیه و اختتامیه بازی‌های المپیک 2008 پکن را نیز به عهده داشت، هم‌اکنون در مرحله نگارش فیلمنامه این اثر است. بنابر اعلام تلویزیون مرکزی چین، ییمو از مدت‌ها پیش توسط دولت چین برای ساخت این فیلم ویژه انتخاب شده است.  ژانگ ییمو همچنین‌ طراحی مراسم جشن شصتمین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را که در اول اکتبر برپا می‌شود، برعهده خواهد داشت.

ییمو 59 ساله که جزو فیلمسازان مطرح آسیا و جهان در دهه اخیر به‌شمار می‌رود، سال 2006 فیلم «نفرین گل طلایی» را بر پرده اکران داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها