تازه‌ترین رده‌بندی پینگ‌پنگ‌بازان جهان

عالمیان بازیکن هجدهم جهان شد

کمیته رنکینگ فدراسیون جهانی تنیس روی میز ( ITTF ) رده بندی بازیکنان جهان در ماه مارس 2009 را منتشر کرد که در این رنکینگ بازیکنان جوانان و بزرگسالان ایران موفق به صعود و کسب امتیازات مثبت شدند.
کد خبر: ۲۳۹۵۳۵

به گزارش ایسنا، در رده جوانان نوشاد عالمیان ملی پوش کشورمان با توجه به کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات بحرین و قطر موفق شد با جمع آوری 43 امتیاز جمع امتیازات خود را به 10807 برساند که باعث شد از رده 20 به مکان 18 جوانان جهان صعود کند.

شایان ملکی و نیما عالمیان دیگر ملی پوشان جوان ایران که در بازی های جوانان بحرین و قطر درخشش خوبی داشتند با کسب امتیازات لازم برای اولین بار وارد رنکینگ جهانی جوانان شدند.

در رده بندی این ماه فدراسیون جهانی، شایان ملکی با کسب 10167 امتیاز در رده 252 قرار گرفته و نیما عالمیان نیز با امتیاز 10156 در رده 259 ایستاده است.

در این رده بندی همچنان کنتا ماتسودریا ژاپنی در صدر جدول رده بندی جوانان جهان قرار دارد. لیانگ ما از سنگاپور و آن یان از چین در رده های دوم و سوم ایستاده اند.

در رده بندی بازیکنان بزرگسال جهان ورزشکاران کشورمان بدلیل حضور موفق در بازی های کویت عملکرد مثبتی داشتند. محمدرضا اخلاق پسند نفر اول ایران در رده بندی ورزشکاران جهان همانند ماه گذشته در مکان 322 جهان قرار دارد ولی بدلیل بازی های خوبی که در پوروتور جهان در کویت ارائه کرد 9 امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه کرد و به امتیاز 10938 رسید.

مهران احدی کاپیتان تیم ملی کشورمان نفردوم ایران در رنکینگ جهانی در این رده بندی باتوجه به بازی های خوب و صعود از گروه خود در بازی های کویت با کسب 7 امتیاز و ارتقاء 5 پله ای با امتیاز 10885 به رده 351 جهان صعود کرد.

شهرام سربخشیان دیگر ملی پوش کشورمان نیز با 4 پله صعود و کسب 10 امتیاز مثبت از رده 431 در مکان 427 قرار گرفت و بالاخره واحد مالمیری بازیکن تیم ملی بزرگسالان که 6 ماه پیش بدلیل عدم حضور در مسابقات بین المللی از رده بندی جهان خارج شده بود با انتخاب مجدد در تیم ملی و شرکت در مسابقات کویت مجدداً با رده 601 وارد رنکینگ جهانی شد.

نوشادعالمیان ملی پوش جوان ایران بجزء ارتقاء در رده بندی جوانان جهان در رنکینگ بزرگسالان جهان نیز صعود قابل توجهی داشت. نوشاد با 24 پله صعود از رده 433 به رتبه 409 دست یافت.

در رده بندی بازیکنان بزرگسال جهان هر سه بازیکن چین در صدر قرار دارند. وانگ هائو همانند ماه گذشته نفر اول رنکینگ جهانی را در اختیار دارد. ما لونگ با قهرمانی در بازی های کویت موفق شد از رده 3 جهان به رتبه دوم دست یابد. ما لین قهرمان المپیک پکن نیز با یک سقوط در مکان سوم قرار گرفته است. طبق اعلام سایت فدراسیون جهانی ایگور روبتسوف روسی با 19 پله صعود و ایستادن در مکان 57 در این رنکینگ یکی از ستارگان جهان در این ماه لقب گرفت. روبتسوف در بازی های کویت موفق شده بود برابر بازیکنان مطرحی چون پیتر کوربل از چک – اوتچاروف و سوس از آلمان به پیروزی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها