بازسازی فیلم‌های موفق و مطرح سینمای کلاسیک آمریکا و جهان سابقه‌ای طولانی در صنعت فیلمسازی هالیوود دارد و سال 2009 با بازسازی چند اثر مطرح از جمله «یادآوری کامل» جزو سال‌های قابل توجه به این لحاظ در سینمای هالیوود به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۲۳۸۶۲۵

به گزارش ایسنا ، فیلم «یادآوری کامل» توسط شرکت فیلمسازی کلمبیا مورد بازسازی قرار خواهد گرفت. این فیلم در سال 1990 با حضور سینماگرانی چون «آرنولد شوارتزنگر» توسط «پائول ورهوون» در ژانر علمی - تخیلی به عالم سینما عرضه شد.

فیلمنامه «یادآوری کامل» براساس داستانی با عنوان «ما می‌توانیم به‌خاطر آوریم» اثر «فیلیپ کی.دیک» به نگارش در خواهد آمد.

«سام ریمی» خالق آثاری چون «مرد عنکبوتی» نیز فیلم «تشویش» از آثارمطرح سینمای کلاسیک اروپا در ژانر وحشت را با همکاری شرکت فیلمسازی«گوست هاوز پیکچر» بازسازی می‌کند.

«تشویش» نخستین‌بار در سال 1987 در سینمای اسپانیا به تولید رسید و براساس فیلم‌نامه‌ای از «بیگاس لونا» توسط خودش کارگردانی شده است.

«دنی بویل» کارگردان فیلم «میلیونر زاغه‌نشین» یک فیلم کره‌ای با عنوان «بانوی انتقام‌جو» ساخته «پارک چان-ووک» را بازسازی می‌کند.

فیلم اخیر «بویل» با دریافت 8 جایزه از مراسم اسکارجزو آثار مطرح سال گذشته میلادی به شمار می‌آید.

این اثر تریلر و جنایی در صورت توافق، با همکاری شرکت فیلم‌سازی «دریم ورکز» آماده نمایش می‌شود. «شماره 13» اولین فیلم کارگردانی شده توسط «آلفرد هیچکاک» با حضور بازیگرانی چون «بن کینگزلی» و «ایوان مک گرگور» بازسازی می‌شود.

«دن فوگلر» در این پروژه سینمایی در نقش «هیچکاک» سینماگر بریتانیایی الاصل و استاد تعلیق در هنرهفتم، بازی خواهد کرد.

کمدی سیاه «به‌شدت خوشحال» که به کارگردانی «هنریک روبن گنز» که چندی پیش موفق به کسب جایزه اصلی جشنواره فیلم «کارلووی داری» شده بود، نیز در سال 2009بازسازی می‌شود.

به گزارش ایسنا، این فیلم دانمارکی که عناصری از سینمای وحشت را دستمایه خود کرده است، توسط شرکت فیلمسازی «استیلکینگ فیلمز» و «فاین وملو» ساخته می‌شود.

«برت واتنر» خالق آثاری چون «ساعت شلوغی» در حال انجام مذاکرات نهایی برای بازسازی فیلم اکشن«کونان» می‌باشد.

شرکت فیلم‌سازی قرن بیست‌ویکم نسخه جدید این فیلم را به تهیه و تولید می‌رساند و نگارش فیلمنامه کار جدید «واتنر» بر عهده‌ «جاشوا اوپنهایمر» و «توماس دین دونلی» خالقان آثاری چون «صحرا» خواهد بود.

«استیون اسپیلبرگ» و «ویل‌ اسمیت» نیزدرحال انجام مذاکرات برای بازسازی فیلم کره‌ای «پسر پیر» هستند.

درام «پسر پیر» ساخته‌ «پارک چان ووک» درسال 2003 میلادی تهیه و با استقبال منتقدان و سینما دوستان جهان قرار گرفت و امتیاز ساخت مجدد «پسر پیر» را شرکت فیلمسازی «دریم ورکز» به‌دست آورده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها