36 میلیون بیننده تلویزیونی داشت،

مراسم هشتاد و یکمین دوره اسکار

برآوردهای اولیه نشان می‌دهد 3/36 میلیون نفر دوشنبه پیش مراسم هشتاد و یکمین دوره اسکار را از تلویزیون دیدند که در مقایسه با دوره قبل 13 درصد افزایش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۲۳۸۲۵۴

وال استریت جورنال اعلام کرد، تعداد بیننده‌های تلویزیونی مراسم اسکار در آمریکا در حالی افزایش یافت که پیش‌بینی می‌شد بحران اقتصادی در آمریکا از جذابیت این رویداد مهم سینمایی بکاهد.

آمار موسسه نیلسن حاکی از آن است که تعداد بیننده‌های مرد بین 18 تا 34 نیز در مقایسه با اسکار سال 2008 حدود 22 درصد بیشتر بود. تعداد بیننده‌های تلویزیونی اسکار امسال همچنان 7/9 درصد کمتر از مراسم سال 2007 است که "مردگان" مارتین اسکورسیزی برنده جایزه بهترین فیلم شد.

براساس آمار موسسه نیلسن، اسکار امسال در میان کم‌بیننده‌ترین مراسم اسکار از سال 1974 تاکنون رده سوم را دارد. مراسم اسکار 2008 در این فهرست رده نخست را به خود اختصاص داده است. برگزارکنندگان جوایز آکادمی در تلاش برای افزایش تعداد بیننده‌های تلویزیونی سعی کردند مراسم امسال را متفاوت با دوره‌های قبل برگزار کنند.

مراسم اعطا جوایز هشتاد و یکمین دوره اسکار دوشنبه صبح به وقت تهران در کداک تئا‌تر لس آنجلس برگزار و از شبکه ABC پخش شد. فیلم سینمایی "میلیونر زاغه‌نشین" به کارگردانی دنی بویل با دریافت هشت جایزه از جمله بهترین فیلم و کارگردان پیروز اصلی جوایز اسکار امسال شد.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها