فروش جهانی فیلم‌ها،

"بنجامین باتن"در صدر قرار گرفت

فیلم سینمایی "مورد عجیب بنجامین باتن" به کارگردانی دیوید فینچر با 31 میلیون دلار فروش در 5126 سینما و 47 کشور پرفروشترین فیلم بازار بین‌المللی شد.
کد خبر: ۲۳۵۱۴۸

هالیوود ریپورتر اعلام کرد این فیلم با بازی براد پیت به نقش مردی که با گذشت زمان جوان می‌شود، در هفته نخست اکران در اسپانیا در 549 سینما پنج میلیون دلار فروخت و فیلم اول هفته شد.

"مورد عجیب بنجامین باتن" در فرانسه و ژاپن نیز به ترتیب 1/5 و 6/3 میلیون دلار به دست آورد. این فیلم در بریتانیا نیز با 2/3 میلیون دلار فروش در 476 سینما پرفروشترین فیلم هغته بود.

مجموع فروش بین‌المللی فیلم جدید فینچر که در 13 رشته نامزد دریافت جایزه اسکار است، به 5/72 میلیون دلار رسیده است. "مورد عجیب بنجامین باتن" در خود آمریکا 120 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم از هفته بعد در ایتالیا و کره جنوبی اکران می‌شود.

مجموع فروش متوسط این فیلم در هر سینما تقریبا برابر با مجموع فروش چهار فیلم پرفروش دیگر هفته شامل "ولکری"، "بولت"، "مسیر انقلابی" و "جنگ‌های عروسی" بود.

"ولکری" با بازی تام کروز به نقش یکی از قهرمانان ملی آلمان که در دو هفته پیش پیشتاز جدول فروش بود، این هفته در 37 بازار و 4267 سینما 2/11 میلیون دلار به دست آورد و مجموع فروش بین‌المللی خود را به 56 میلیون دلار رساند.

فیلم انیمیشن "بولت" با صدای جان تراولتا در 31 کشور و 3150 سینما 6/9 میلیون دلار فروش داشت. مجموع فروش این فیلم 111 میلیون دلار شده است. "مسیر انقلابی" سام مندس که در سه رشته نامزد اسکار است، این هفته در 2699 سینما و 47 بازار 3/6 میلیون دلار فروخت.

مجموع فروش این فیلم با بازی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت به 37 میلیون دلار رسیده است. کمدی رومانتیک "جنگ‌های عروسی" با بازی آن هاتاوی و کیت هادسن نیز در 43 بازار و 2539 سینما 1/6 میلیون دلار به دست آورد و مجموع فروش بین‌المللی خود را به 1/32 میلیون دلار رساند.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها