براد پیت ،بازیگر مطرح آمریکایی برای حضور در فیلم جنگی "لعنتی‌های بی‌آبرو" قرارداد امضا کرد که کوئنتین تارانتینو آن را برای استودیو واینستین می‌سازد. ورایتی اعلام کرد فیلم جدید تارانتینو فیلمی به سبک "دوازده مرد خبیث" رابرت آلدریچ و روایتی روزآمد از یک فیلم کمدی ایتالیایی به همین نام به کارگردانی انزو جی. کاستلاری است که سال 1978 ساخته شد.
کد خبر: ۱۹۳۲۷۷

داستان این فیلم در جنگ جهانی دوم روی می‌دهد و درباره گروهی سرباز خلافکار است که قرار است اعدام شوند، اما در نهایت برای به سرقت بردن یک موشک متعلق به آلمانی‌ها در کنار نیروهای متفقین قرار می‌گیرند. بجز پیت، ناتاشا کینسکی نیز برای بازی در یکی از نقش‌های فیلم در حال مذاکره است.

کینسکی 49 ساله متولد آلمان و دختر کلاوس کینسکی بازیگر مطرح آلمانی است. او که سابقه حضور در فیلم‌های "تس"، "از صمیم قلب" و "پاریس، تگزاس" و همکاری با پولانسکی، کاپولا و وندرس را دارد، بیش از یک دهه از سینمای جریان روز هالیوود دور بود. کینسکی در فیلم تارانتینو نقش یک بازیگر معروف آلمانی و از معدود شخصیت‌های زن فیلم را بازی می‌کند.

بخش زیاد گفتگوهای فیلم "لعنتی‌های بی‌آبرو" به زبان فرانسه و آلمانی است و از زیرنویس انگلیسی در آن استفاده می‌شود، اما پیت به نقش یک دهاتی اهل ایالت تنسی که رهبری هشت سرباز آمریکایی یهودی را برای حمله به نازی‌ها به عهده می‌گیرد، انگلیسی حرف می‌زند.

سایمن پگ بازیگر 38 بریتانیایی که پارسال فیلم‌های موفق "پاسبان عصبی" و "بدو چاقالو بدو" را روی پرده داشت، دیوید کرامهولتس و بی. جی. نواک نیز برای پیوستن در این پروژه در حال مذاکره هستند. پگ در صورت توافق نقش یک ستوان بریتانیایی را بازی می‌کند و کرامهولتس و نواک نیز به نقش زیردست‌های پیت ظاهر می‌شوند.

سایر بازیگران در یک یا دو هفته آینده بالید انتخاب شوند. الی راث نیز که در "ضدمرگ" فیلم قبلی تارانتینو با او همکاری کرد، نقش گروهبان دانی دانوویتس را دارد. فیلمبرداری "لعنتی‌های بی‌آبرو" از 13 اکتبر (22 مهر) در آلمان آغاز می‌شود و تارانتینو که فیلمنامه نوشته اوست قصد دارد آن را تا پیش از ماه مه سال آینده برای نمایش در جشنواره کن به پایان برساند.

تارانتینو درباره شخصیت‌های فیلم جدید خود گفت: آنها از آن دست قهرمانانی نیستند که در حالت عادی در فیلم‌های با موضوع جنگ جهانی دوم به تصویر در‌می‌آیند. "لعنتی‌های بی‌آبرو" اولین پروژه سینمایی کوئنتین تارانتینو پس از "گرایندهاوس" است که پارسال با همکاری رابرت رودریگز در قالب دو فیلم "ضد مرگ" و "سیاره وحشت" ساخته شد.

فیلمساز 45 ساله در 1994 برای "داستان عامه‌پسند" برنده نخل طلا شد و اسکار فیلمنامه غیراقتباسی را نیز برد. "سگدانی" و "بیل را بکش" دیگر ساخته‌های اوست. هر چند پیت برای اولین بار با تارانتینو به عنوان یک کارگردان همکاری می‌کند، اما او در 1993 در "رومانس واقعی" به کارگردانی تونی اسکات بر مبنای فیلمنامه تارانتینو نقشی کوتاه اما بیادماندنی داشت.

تارانتینو فیلمنامه "رومانس واقعی" را بین دو فیلم "سگدانی" و "داستان عامه‌پسند" نوشت. پیت 45 ساله پارسال برای فیلم "ترور جسی جیمز به دست رابرت فورد ترسو" جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز را برد و در 1996 برای "12 میمون" تری گیلیام نامزد اسکار نقش مکمل شد.

او فیلم "پس از خواندن بسوزان" ساخته جوئل و ایتن کوئن را آماده نمایش دارد که فیلم افتتاحیه جشنواره فیلم ونیز است. "مورد عجیب بنجامین باتن" دیوید فینچر با بازی کیت بلانشت و تیلدا سوئینتن و "درخت زندگی" ترنس مالیک از دیگر فیلم‌های جدید اوست که هنوز به نمایش درنیامده و به زودی در "مشتزن" دارن آرونوفسکی نیز بازی می‌کند.

مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها