به گزارش جام جم آنلاین، در این افکارسنجی ویژهبرنامههای تحویل سال شبکهٔ نسیم با ۷ درصد و شبکهٔ دو با ۱۳ درصد، مجموعههای «آخرین دیدار» با ۳ درصد، «فراری ۲» با ۵ درصد، «ذهن زیبا» با ۱۲درصد و «مرهم» با ۱۳درصد نتوانستند بهاندازهٔ این برنامه مخاطب داشته باشند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
تیم بسکتبال زنان استقلال پس از چند دهه برای حضور در لیگ برتر آماده میشود
سوسن اصلانی، نوازنده پیشکسوت سنتور در گفتوگو با «جامجم»:
در گفتوگو با مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی مطرح شد