آرزوی قهرمانی سپاهان رنگ گرفت

«فکر نمی کردم با این نتیجه پیروز شویم ، ولی الان به بازی برگشت کاری ندارم ، چون سپاهان از امروز خود را برای لیگ برتر ایران آماده می کند.»
کد خبر: ۱۴۷۹۴۰

این اولین جمله لوکا بوناچیچ در گفتگو با خبرنگاران پس از بازی با الوحده امارات بود. لوکا پس از آن که خیالش از بابت الوحده راحت شد، خود را برای بازی فردا شب با استقلال تهران آماده می کند. او می داند که دربازی حساس فرداشب ، هادی عقیلی ، ستون خط دفاعی خود را به دلیل مصدومیت (کشیدگی عضله هیسترینگ پا) در اختیار ندارد؛ اما او بیشتر از این بابت ناراحت است که این بازیکن در بازی برگشت با الوحده که نیاز زیادی به او احساس می شود نیز نمی تواند سپاهان را همراهی کند. این نشان می دهد که بوناچیچ حتی با وجود اظهارنظرش پس از بازی ، برای دیدار برگشت با الوحده ارزشی به مراتب بیش از مسابقه فردا شب قائل است و حق هم دارد.
به نظر می رسد 2 تیم ، دیداری پرحاشیه را در ابوظبی پیش رو داشته باشند. مسابقه رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا در فولادشهر به دلیل اعتراض و حاشیه سازی سنگربان مغربی الوحده و ادعای او مبنی بر پرتاب اشیا از سوی تماشاگران پشت دروازه این تیم اماراتی با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد و با جدال لفظی مربیان در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی ، وارد فاز جدیدی شد تا بازی برگشت از حالت عادی خارج شود.
با این حال محمدرضا ساکت ، مدیر باشگاه سپاهان نگران چیز دیگری هم هست: «پس از گل سوم سپاهان یک تماشاگرنما ماده محترقه درون زمین پرتاب کرد که این موضوع اصلا از دید کنفدراسیون پنهان نمی ماند. آنها حتما ما را جریمه می کنند.»

بازیکنی به نام کریمی

محمود کریمی در بازی الوحده ، ستاره بی چون و چرای سپاهان بود. او 2 گل زد و با گرفتن پنالتی ، زمینه به ثمر رساندن گل سوم سپاهان را فراهم کرد تا بهترین بازیکن زردپوشان در زمین فولادشهر باشد؛ با این اوصاف ، اظهارنظر کریمی جالب است: از بازی خودم راضی نیستم. او پس از بازی و در گفتگو با خبرنگاران در حالی خود را به دلیل 2 فرصت مسلمی که از دست داد، نکوهش می کرد که همه به عنوان قهرمان باشگاهی به او نگاه می کردند.

وورتمن: جبران می کنیم

ایوو وورتمن ، سرمربی برزیلی الوحده پس از بازی گفت: نتیجه بازی رفت قابل جبران است و در ابوظبی شرایط متفاوت خواهد شد.
با وجود این اظهارنظر و در موقعیتی که سپاهانی ها می دانند شاید در بازی برگشت با شرایطی غیرعادی روبه رو شوند، ساکت از بازی فینال و آماده شده سپاهان برای سفری دوباره به ژاپن خبر داد: با نتیجه ای که اوراواردز در بازی رفت در خانه سئونگ نام کره جنوبی گرفت (2 - 2) به نظر می رسد ما باید برای سفری دوباره به ژاپن برای بازی فینال آماده شویم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها