گفت‌وگوی «جام‌جم» با تهیه‌کننده برنامه روی آنتن شبکه نسیم

گفت‌وگوهای داغ در برمودا

جناب‌خان به تلویزیون بازمی‌گردد

نشست خبری برنامه‌های جدید شبکه تلویزیونی نسیم در پاییز ۱۴۰۳ و در ماه ربیع‌الاول صبح روز گذشته با حضور مدیر شبکه نسیم و مدیران بخش‌های مختلف این شبکه در ساختمان امام صادق(ع) صداوسیما برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۷۲۰۶۵
نویسنده رسول شمالی ورزنده - گروه رسانه
 
به گزارش خبرنگار جام‌جم، در این نشست سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه تلویزیونی نسیم رسانه‌ملی طی سخنانی ضمن تشریح برنامه‌های این شبکه در ماه ربیع‌الاول و پاییز و زمستان امسال با بیان این‌که تلاش ما در شبکه نسیم در دوره تحول تولید برنامه‌های شادوسرگرم‌کننده برای اوقات‌فراغت مردم ومخاطبان است،افزود:مادردوره تحول درصداوسیما وبانگاه به شعارموضوع عدالت‌گستری و هویت‌محوری در مسیر تولید برنامه‌ها حرکت می‌کنیم و در ادامه تولید برنامه‌های موفق قبلی شبکه نسیم را خواهیم داشت.
خوشرو گفت: از آنجایی که ماموریت شبکه نسیم، ایجاد نشاط و سرگرمی است، این شبکه همواره سعی دارد با توجه به ضرورت و نیاز جامعه به این‌ مهم، این موضوع راهبردی را به‌صورت جدی دنبال کند. 
   
حفظ «دورهمی» و «خندوانه»
مدیر شبکه نسیم ادامه داد: رویکرد شبکه نسیم، ادامه فصل‌های موفق برنامه‌هایی است که مورد استقبال قرار گرفته؛ مثل «خندوانه»، فصل پنجم «دورهمی»، «کودک‌شو»، مسابقه هیجانی «آب‌و‌آتش»، فصل پنجم «شوتبال»، فصل پنجم «دست‌فرمون»، «میشه که بشه» یا برندهای برنامه معارفی مثل «نفس»، «با حسین حرف بزن» است.خوشرو خاطرنشان کرد: در کنار برنامه‌هایی قدیمی، برنامه‌های جدید هم‌ در دستور کار شبکه قرار گرفته و سعی داریم فضایی ایجاد کنیم که همه تولیدکنندگان محتوا در حوزه سرگرمی، در شبکه رسمی سرگرمی صداوسیما بتوانند برنامه‌سازی کنند و از همین‌جا اعلام می‌کنیم که درهای شبکه‌ها به روی علاقه‌مندان این حوزه گشوده است تا بتوانند تولید برنامه داشته باشند. درهمین راستا برخی برنامه‌ها همچون«چاخان‌پاخان»،طنز آیتمی «جورچین» و «چهار شگفت‌انگیز» را برنامه‌سازان جدید تهیه کردند که برای قشر خاصی از مخاطب تولید شد. همچنین برنامه «خوش‌نمک» و «بگوبخند» که برگرفته از بخش استعدادیابی خنداننده شوی برنامه «خندوانه» است، در قالب یک برنامه مستقل تهیه شد. وی ادامه داد: برنامه «شهروند و مافیا» با تغییر شبکه و رویکردهایی در فصل جدید خود بیشتر بر حوزه سرگرمی متمرکز شده است. برنامه «از سرگذشت» نیز با موضوع مرتبط با ماه‌های محرم و صفر به روی آنتن رفت.
   
«هزار‌و‌یک» با جناب خان
وی همچنین درباره برنامه‌های پیش رو برای ماه ربیع‌الاول گفت: برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا برنامه‌های جدید برای ماه ربیع‌الاول و پاییز روی آنتن بروند. پیش‌بینی می‌شود برنامه «هزار‌ویک» با محوریت شخصیت جناب‌خان هم که اسم پیشین آن‌ «شب‌های جناب خان» بود با استقبال مخاطبان همراه شود که هم‌اکنون در حال دکورسازی است و حدود شش ماه است که اتاق فکر این برنامه شروع به کار کرده است.
خوشرو گفت: درکنار جناب‌خان هم مجریانی حضور خواهند داشت که درحال مذاکره هستیم وان‌شاءا... به‌زودی به جمع‌بندی می‌رسیم و تا اواخر مهرماه به آنتن می‌رسد.
   
حضور بی‌سابقه فرزاد حسنی
وی درخصوص برنامه‌های جدید این شبکه گفت: فصل چهارم «خوش‌نمک» که هم‌‌اکنون روی آنتن شبکه است، رقابت افرادی از اقصی نقاط کشورمان را که ادعای بامزه‌بودن دارند، به نمایش می‌گذارد. افتتاحیه فصل سوم «بگوبخند» نیز از اول مهر با تغییراتی در فراخوان و استعدادیابی در مراحل مقدماتی روی آنتن می‌رود. دکورفصل سوم برنامه «سرنخ» هم درحال تکمیل است و با اجرای کامران تفتی به آنتن می‌رسد که پرهیجان‌تر از قبل خواهد بود. برنامه مسابقه «بی‌سابقه» هم که تلفیقی از اجرای «مسابقه هفته» مرحوم منوچهر نوذری است، با اجرای فرزاد حسنی روی آنتن می‌رود. این برنامه هم‌اکنون در مرحله پیش‌تولید است.
فصل دوم برنامه موفق «برمودا» نیز با تغییرات در دکور و دعوت مهمانان جدید تا یک ‌ماه آینده روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه «نو آ» تولید مرکز بسیج سازمان است که از اواخر مهر به پخش می‌رسد و برنامه‌ای در حوزه مد و خیاطی ویژه بانوان است که با اجرای ستاره‌السادات قطبی روی آنتن می‌رود. فصل جدید «کودک‌شو» نیز با تغییر درآیتم‌های بازی تا اواخر پاییز و شب یلدا با تنوع بیشتر پخش می‌شود. خوشرو خاطرنشان کرد: تمام تلاش دست‌اندرکاران و برنامه‌سازان شبکه نسیم این است که بتوانیم برنامه‌های سرگرمی‌محور را با تمام چالش‌هایی که وجود دارد، با تنوع و متناسب با ذائقه و سلیقه مخاطبان تهیه و روانه آنتن کنیم. ما از هر برنامه‌سازی که مایل باشد برای مردم ایران در حوزه نشاط و سرگرمی ازبستر رسانه‌ملی، تولید محتوا کند، استقبال می‌کنیم و همواره منتظر نقطه‌نظرات و پیشنهادهای هنرمندان عزیز کشورمان هستیم و برای اجرایی‌شدن شعار عدالت‌گستری در دوره تحول رسانه‌ملی، اهتمام خواهیم ورزید.مدیر شبکه نسیم رسانه‌ملی با بیان این مطلب که تلاش ما در شبکه نسیم تولید برنامه‌های سرگرم‌کننده و شاد متناسب با ذائقه ملت انقلابی ایران است، افزود: همه اقدامات این شبکه در راستای ارتقای کیفیت برنامه‌های شبکه نسیم برای مردم است و در حال حاضر بیشتر هنرمندان کشورمان تمایل دارند که با شبکه نسیم همکاری داشته باشند و اینجا اعلام می‌کنم که درِ شبکه نسیم رسانه‌ملی به روی همه هنرمندان کشورمان باز است ودست همه آنها رابرای همکاری می‌فشاریم.دراین نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه سئوالات خود را در خصوص سیاست‌های شبکه نسیم درباره برنامه‌های برند و پرمخاطب و همچنین برنامه های جدید این شبکه مطرح کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها