گفت‌و‌گو با مجری برنامه «ترانه باران»

رادیو برای من حکم اکسیژن را دارد

ببینید | «نامیرا» و دغدغه همیشگی معلولان

یکی از جدیدترین برنامه‌های تلویزیون، مسابقه‌ای به نام «نامیرا» است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود کارگر در مرحله پیش‌تولید قرار دارد.
کد خبر: ۱۴۲۰۴۲۲
تعداد بازدید : 28

کارگر درباره این مسابقه گفت: نامیرا، با محوریت ایثار و شهادت تعریف شده است. در این مسابقه چهار داور حضور دارند که از میان جانبازان و افراد دارای معلولیت انتخاب شده‌اند.

کارگر در ادامه خاطرنشان کرد: این مسابقه از دو بخش استودیویی و شهری تشکیل شده است. به‌عنوان‌مثال در بخش شهری شرکت‌کننده دارای معلولیت قرار است از یک نقطه به نقطه‌ای دیگری از شهر عزیمت کند. در این میان چالش‌های دیگری هم بررسی می‌شود ازجمله این‌که شهر چقدر برای معلولان آماده است و چه امکاناتی برای این عزیزان در سطح شهر مهیاست.

روش مسابقه در نامیرا به این صورت است که فرد غیرمعلول در کنار فرد معلول با همان شرایط مراحل مسابقه را طی می‌کند. یعنی اگر معلول از صندلی چرخ‌دار (ویلچر) استفاده می‌کند شخص شرکت‌کننده هم باید به همین طریق در مسابقه شرکت کند. یا اگر نابیناست وی هم باید چشم خود را بپوشاند تا در یک شرایط برابر با هم به رقابت بپردازند.

این مسابقه به سفارش مرکز سیمرغ رسانه‌ملی در 13 قسمت طراحی شده و قرار است روانه آنتن تلویزیون شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این مستند ــ مسابقه می‌توانند به آدرس اینترنتی  namirashow.ir یا به آدرس @namirashow در پیام‌رسان‌های داخلی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها