مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

نیکوکاران یزدی 34 میلیارد تومان زکات دادند

یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت : کمیته امداد استان یزد با مشارکت خیران و نیکوکاران، 3750 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 22 میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع کرد.
کد خبر: ۱۴۰۱۴۶۷

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمد شجاعان، نهاد در تلاش است لوازم ضروری زندگی را برای آسایش مددجویان تحت حمایت فراهم کند اظهارداشت: کمیته امداد استان یزد در سال 1401، با مشارکت خیران و نیکوکاران 3750 دستگاه لوازم ضروری منزل به ارزش 22میلیارد تومان تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند تحت حمایت توزیع کرد.

وی افزود: لوازم تهیه شده شامل یخچال، فرش، آبگرمکن، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، کولر و بخاری بود که بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

شجاعان تصریح کرد: کمیته امداد یزد در سال 1401 نسبت به پرداخت کمک‌هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه 440 نوعروس، زنان ازدواج مجدد تحت حمایت، زوج‌های نیازمند و هدیه ازدواج پسران تحت حمایت به ارزش بیش از 10 میلیارد و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی و کمک‌های مردمی همچون صدقه و زکات نیز اقدام کرده است.

وی بابیان اینکه این نهاد زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان را فراهم کرده است گفت: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری در سطح استان با تعیین نیت خاص برای ازدواج مددجویان تحت حمایت، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در قالب طرح "کوثر" به این نهاد اهدا کنند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها