فیلمهای سینمایی «دوما» شرک 3 و تیمون و پومبا برای پخش از شبکه تهران دوبله شدند.
کد خبر: ۱۳۶۱۹۳

به گزارش فارس ، فیلم سینمایی «دوما» ، محصول کشور امریکاست و در سال 2005به کارگردانی «کرول بالارد» ساخته شده است.
بنابر این گزارش ، دراین فیلم بازیگرانی چون «الکس مایکلاتوس» ، «کمبل اسکات» ، «مری ماکاتو» و «هوپ دیویس» بازی کرده اند و داستان آن در آفریقا می گذرد.
فیلم سینمایی «دوما» به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه تهران با مدیریت دوبلاژ «حامد عزیزی» در انجمن گویندگان جوان دوبله شده و تابستان امسال در قالب برنامه «تماشاخانه» از این شبکه پخش خواهد شد.
در این فیلم سینمایی که 100 دقیقه زمان دارد گویندگانی چون مجید حبیبی ، آرزو آفری ، حامد عزیزی ، محمدرضا صولتی ، سلیمه قطبی ، مینا مومنی و... حضور داشته اند.
دوما به ارتباط عاطفی پسربچه ای که با یک بچه پلنگ دوست است می پردازد تا این که ماجراهایی باعث می شود تا آنها برای مدتی از یکدیگر دور بمانند. این در حالی است که پسرک دست از تعقیب و یافتن بچه پلنگ برنمی دارد.
همچنین انیمیشن «شرک 3» محصول کشور امریکا و به کارگردانی «کریس میلر»و «رامان هوی» به مدت 93 دقیقه با مدیریت کامبیز شکوفنده در انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم دوبلاژ ایران دوبله شده است . در دوبله این انیمیشن «میثم نیک نام» در نقش «شرک» ، «شیلا آژیر» در نقش «فیونا» ، «ابراهیم شفیعی» در نقش «الاغ» و «چارمینگ» ، «مجید صیادی» در نقش «گربه چکمه پوش» ، «کامبیز شکوفنده» در نقش «آرتر» ، «محمد علی جان پناه » در نقش «جادوگر» و «پادشاه قورباغه» و «الهام جعفرنژاد» در نقش «پینوکیو» و «سیندرلا» صداپیشگی کرده اند.
ماجرای این انیمیشن دیدنی درباره سرگردانی ها و سفرهای شرک است که بالاخره با ماجراهایی وی به ارزش همسرش و دوستان خود می برد و...انیمیشن «تیمون و پومبا» یکی دیگر از انیمنیشن های دیدنی است که توسط امیر رضا امیر سلیمانی ترجمه و در انجمن گویندگان جوان دوبله شده است.
بنا بر این گزارش ، این انیمیشن به سفارش گروه کودک و نوجوان شبکه تهران برای پخش در برنامه «تماشاخانه» دوبله شده و گویندگانی چون محمدرضا صولتی (تیمون) ، محمدرضا علیمردانی (پومبا) ، ندا مقصودی ، حامد عزیزی ، مهدی ثانی خانی ، احسان مهدی ، مجید حبیبی و... حضور داشته اند.
داستان انیمیشن تیمون و پومبا از این قرار است : روزی رعد و برقی به سر پومبا برخورد می کند و پومبا حافظه اش را از دست می دهد.
تیمون خاطراتی را از سفرها و ماجراجویی های خودش و پومبا را برای پومبا تعریف می کند شاید تا پومبا حافظه اش را دوباره به دست بیاورد... اما ماجراهای دیگری باعث می شوند تا....
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها