آنچه در مرحله نیمه‌نهایی خنداننده‌شو۳ گذشت

فینالیست‌ها را مردم انتخاب می‌کنند

با گذشت چند هفته از آغاز خنداننده‌شو۳ و رقابت شرکت‌کنندگان در مراحل مختلف، بالاخره کار به نیمه‌نهایی رسید و چهار استندآپ کمدین دوشنبه و سه‌شنبه‌شب گذشته به اجرا پرداختند. به گزارش جام‌جم، از میان این چهار نفر، هانا ستوهی و علی غریب با رای‌های مردمی به نیمه‌نهایی رسیده بودند و نیما سهرابی و محمدحسین توسلی هم توانستند با جلب‌نظر داوران مستقیم صعود کنند و حالا همگی باید منتظر رای مردم باشند تا مشخص شود فینالیست‌های این دور از رقابت‌ چه کسانی هستند. اگر از علاقه‌مندان به تماشای این برنامه هستید، اینجا برایتان مروری بر اجراهای نیمه‌نهایی داریم. اجراهایی که برای نخستین‌بار با حضور جناب‌خان و نظرهای نمکین او پس از هر استندآپ ضبط و پخش شد.
کد خبر: ۱۳۵۶۰۴۸

اتفاقی که باید بیفتد
استندآپ کمدین: علی غریب
چه گفت؟ دومین شرکت‌کننده در شب نخست مرحله نیمه‌نهایی علی غریب بود. او از همان ابتدا بنای شوخی‌هایش را بر یکی از نقدهای دائمی حسن معجونی شروع کرد و از اتفاقی گفت که به‌عقیده این داور هرگز در اجرای غریب رخ نمی‌دهد. این استندآپ کمدین ماجرای عوض و گم‌شدن لباس‌هایش در پشت‌صحنه مرحله قبل را دستمایه قرار داد و با همین شوخی نقبی به مسائل اجتماعی زد. اجرای او این‌بار با استقبال بیشتر داوران همراه بود. معجونی هم او را مسلط به اجرا و فضای صحنه توصیف کرد‌ اما گفت ای‌کاش متن و سبک اجرای سهرابی و غریب با یکدیگر ترکیب می‌شد تا شاهد یک استندآپ درخشان بودند. علی غریب پس از اجرا در پشت‌صحنه با شادمانی از کار خود ابراز رضایت کرد.

خاطرات خوابگاه
استندآپ کمدین: نیما سهرابی
چه گفت؟ اولین شرکت‌کننده‌ای که در نیمه‌نهایی روی صحنه رفت، نیما سهرابی بود. او که با رای مستقیم داوران و یک اجرای قدرتمند به این مرحله صعود‌کرده‌ در اجرای خود از فضای قصه‌هایی که تاکنون به صورت اپیزودیک روی صحنه می‌برد، فاصله گرفت و ماجرای قبولی‌اش در دانشگاه و حضورش در خوابگاه را روایت می‌کرد. سهرابی با نگاهی طنز به اتفاقات و ساخت چند شخصیت کاریکاتوری در میان ساکنان خوابگاه استندآپ خود را جلو برد که با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد. داوران اجرای او را گرم و توصیف کردند‌ اما نسبت به اجرای گذشته‌اش آن را قدمی بزرگ و رو به جلو ندانستند. این شرکت‌کننده که روی صحنه کمی نگران به نظر می‌رسید، پس از اجرا و در پشت‌صحنه از کیفیت کار خودش ابراز نارضایتی کرد.

دردسرهای بی‌پولی
استندآپ کمدین: محمدحسین توسلی
چه گفت؟ قرعه نخستین اجرای شب دوم مرحله نیمه‌نهایی به نام توسلی افتاد. او این هفته در استندآپش درباره مصائب بی‌پولی در حوزه‌های مختلف زندگی از ازدواج، درمان و... گفت. اجرای او گرم بود و با استقبال مواجه شد.
داوران هم از متن و تسلط او برکارش تعریف کردند و لحنش برای انتقال احساس و ادای هر چه بهتر لحظات کمدی در کارش را هوشمندانه دانستند.

خاطره دزدی
استندآپ کمدین: هانا ستوهی
چه گفت؟ ستوهی آخرین اجراکننده بود که روی صحنه آمد. او این‌بار استندآپ خود را حول محور موضوع دزدی پیش برد و خاطره آمدن دزد به خانه‌شان را با بیانی طنز تعریف کرد که درنهایت نقدی به فضای بورس و آسیب‌های آن هم داشت. رامبد جوان اجرای او را همچون سوارشدن بر رولر کوستر پر فراز و فرود توصیف کرد. ژوله خواست که ستوهی در اجراهای بعدی‌اش از فضای خاطره‌گویی دور شود و نوع دیگری از استندآپ را تجربه کند. معجونی بیان کرد او یکی از بهترین شرکت‌کنندگان است که متنی منسجم و با نقطه شروع و پایان‌بندی حساب شده را در این مرحله روی صحنه برد.

نوشین مجلسی - رسانه / روزنامه جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها