دوبله دوفیلم سینمایی و چند مجموعه انیمیشن برای شبکه های 2و 5سیما ادامه دارد. مجموعه 39قسمتی «لویی» که با سرپرستی مهوش افشاری دوبله می شود
کد خبر: ۱۳۵۴۹۷
، درباره پسربچه ای است که به بچه های کوچکتر از خود نقاشی می آموزد.
هر قسمت به نقاشی یکی از اشیای اطراف آنها و یا چیزهای موجود در طبیعت اختصاص دارد. تعدادی از دوبلورهای این مجموعه که از شبکه 5پخش خواهد شد عبارتند از: فریبا شاهین مقدم (لویی)، ناهید امیریان (یوکو)، مهین برزویی ، سمیه رهنمون ، افسانه آریا بتا، ناهید شعشعانی ، اکبر منانی و افشین زی نوری.
«کربی» درباره موجودی فضایی است که به سرزمین پادشاهی بی عرضه می آید و به او و وزیرش کمک می کند تا مشکلاتشان را برطرف کنند. قسمتهای باقیمانده از این مجموعه نیز با سرپرستی مهوش افشاری برای شبکه 2سیما دوبله شده است و این گویندگان در آن حضور داشته اند؛ مژگان عظیمی (کربی)، اصغر افضلی (شاه)، فریبا شاهین مقدم ، شوکت صحت ، شهرزاد ثابتی ، فهیمه راستکار و همت مومی وند. افشاری دوبله قسمتهای باقیمانده از سریال «روبات ها» را نیز برای شبکه 2سیما به پایان رساند. این مجموعه درباره تعدادی موجود فضایی است که به کره زمین می آیند و آشنایی شان با آدمها ماجراهایی را برای آنها پدید می آورد. تعدادی از گویندگان این اثر عبارتند از: جواد پزشکیان ، بیژن علی محمدی ، بهروز علی محمدی ، شهروز ملک آرایی ، شهاب عسکری ، مهرداد ارمغان ، کسری کیانی ، سیامک اطلسی ، تورج نصر، بهمن هاشمی ، فرشید منافی ، محمدآفرین ، داوود باقری ، حسین عرفانی ، ناصر نظامی ، علیرضا باشکندی ، غلامرضا صادقی ، محمد یاراحمدی ، محمد علی دیباج و محمد عبادی.
همچنین 2فیلم «پلیس حرفه ای» و «قرار منع تعقیب» بزودی از تلویزیون پخش خواهد شد.در فیلم آلمانی «پلیس حرفه ای » که با سرپرستی محمود قنبری دوبله شده ، نویسنده ای به نام ماریوشکا که افشاگری هایی را درباره مافیا انجام داده است به یکی از کشورهای اروپایی می رود. سران مافیا دستور ترور او را صادر می کنند. او برای خود محافظ استخدام می کند و بعد تصمیم می گیرد با گروهی از جوانان به کشور پرتغال برود و...زویا خلیل آذر (ماریوشکا)، مینو غزنوی ، منوچهر والی زاده ، حسین عرفانی ، رزیتا یاراحمدی ، سعید مقدم منش و افشین زی نوری از جمله دوبلورهای این فیلم هستند که از شبکه 2پخش خواهد شد.
در فیلم «قرار منع تعقیب» که با سرپرستی و گویندگی سعید مظفری دوبله شده ، یکی از وکلای جوان برای این که توانایی های خودش را به همه نشان بدهد، وکالت مردی را برعهده می گیرد که به قاتل بودن وی اطمینان دارد.
قاتل تبرئه می شود اما مدتی بعد پدرخوانده وکیل را می کشد و وی را وادار می کند که دوباره وکالتش را بپذیرد و...منوچهر زنده دل (مارک)، امیر قطعه ای (دادستان)، مریم سیکارودی ، ولی مومنی ، ناصر احمدی ، حسین نورعلی و حسن کاخی از جمله دوبلورهای این فیلم هستند که احتمالا از شبکه یک پخش خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها