ویژه برنامه «سوره» شبکه4 به مناسبت میلاد حضرت محمد (ص)

«سوره;فصل اسلام» از امشب از شبکه چهار سیما روی آنتن خواهد رفت

شبکه پنج سیما همزمان با آغاز هفته وحدت (27 مهر ماه تا 2 آبان ماه) مصادف با 12 تا 17ربیع الاول با پخش ویژه برنامه‌های متنوعی همچون سلام تهران، مستند برادران، تانیایش، عطر عاشقی، به خانه بر می گردیم و... میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و هفته وحدت را گرامی می‌دارد.
کد خبر: ۱۳۴۳۱۹۱

به گزارش جام‌جم، برنامه صبحگاهی «سلام تهران» کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیماست که از روز سه‌شنبه 27 مهرماه به مدت یک هفته معطوف به هفته وحدت روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
این برنامه در شب و روز میلاد پیامبر اکرم (ص) شنبه و یکشنبه ( اول و دوم آبان ماه) ویژه عید ربیع تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
این ویژه برنامه به تهیه کنندگی روح‌الله رحیمی در شب میلاد رسول اکرم (ص) از ساعت 20 تا21:30 پخش می‌شود و روز یکشنبه نیز به تهیه‌کنندگی علی شعبانی و اجرای مصطفی امامی با همین رویکرد روی آنتن می‌رود. ویژه برنامه شاد و جذاب «سلام تهران» با حضور هنرمندان، ورزشکاران و خوانندگان خواهد بود.

برادران در هفته وحدت
مجموعه مستند «برادران» به تهیه‌کنندگی اسماعیل حاج حیدری در هفته وحدت از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.
این مستند در هفت قسمت 30 دقیقه‌ای در استان‌های گلستان،کردستان، سیستان و بلوچستان تصویربرداری شده است. در این مستند روایتی از کسب و کار، آداب و رسوم و معیشت برادران اهل سنت، محبت ایشان به اهل بیت، خدمات ایشان به نظام و همچنین خدماتی که نظام به برادران اهل سنت ارائه داده است نمایش داده می‌شود.
در مستند «برادران» به زندگی اجتماعی هفت شخصیت از مردم عادی اهل سنت همچون کشاورز، آشپز، نوازنده، تاجر، روحانی، خبرنگار و... پرداخته خواهد شد.
در این مجموعه موضوعاتی همچون کار آفرینی، حوزه‌های علمیه، نماز جمعه، مساجد، امامزاده‌ها، شعرا و نوازندگان، مدیران و کارمندان اهل سنت، خانواده شهداء و جانبازان، بانوان و غذاهای محلی، بازی‌های بومی - محلی، صنایع دستی و البسه سنتی در استان‌های مختلف اهل سنت مورد بررسی قرار گرفته است.

تبیین سیره نبوی در برنامه «تانیایش»
برنامه ظهر گاهی «تانیایش» گروه معارف نیز همزمان با آغاز هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم (ص) سه‌شنبه 27 مهرماه مصادف با 12 ربیع الاول به تهیه‌کنندگی علیرضا هنرمند و با اجرای احمد شفازاده روی آنتن می‌رود. دکتر محمد حاج ابوالقاسم دولابی کارشناس مذهبی این برنامه به تبیین موضوع سیره نبوی می‌پردازد.
همچنین برنامه «تا نیایش» روز شنبه و یکشنبه معطوف به هفته وحدت روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

جایگاه انتظار در «عطر عاشقی»
برنامه «عطر عاشقی» 30 مهرماه مصادف با 15 ربیع با موضوع جایگاه انتظار از خاتم انبیاء تا خاتم اوصیاء ساعت 17:10 روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
حجت‌الاسلام محمدرضا میلانی‌نژاد کارشناس مذهبی با حضور در یادمان شهدای شهر فرون آباد به تبیین و بررسی موضوع فوق می‌پردازد.  
برنامه تولیدی «عطر عاشقی» کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما است که غروب جمعه هر هفته ساعت 17:10 به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیدناصر سجادی و با اجرای سیدرضا نواب روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.
برنامه «رنگین کمان» دیگر برنامه گروه خانواده است که معطوف به این مناسبت روی آنتن می‌رود.
گروه تهران و شهروندی برنامه «در شهر» و «در استان» را در این ایام معطوف به این مناسبت روانه آنتن می‌کند.
پخش نماهنگ، وله، موسیقی تصویر شاد و... از جمله میان برنامه‌هایی هستند که از تامین برنامه و پخش شبکه پنج سیما تقدیم به نگاه مخاطبان خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها