رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا:

مراقب کلیکتان باشید

سرپرست پلیس فتا البرز اعلام کرد؛

دستگیری اعضای باند قلابی تست کرونا

سرپرست پلیس فتا البرز اعلام کرد که اعضای باند پزشکان قلابی که با تبلیغات گسترده درفضای مجازی و بدون مجوز از وزارت بهداشت اقدام به انجام تست کرونا می کردند در این استان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۳۰۹۶۳۸

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ رسول جلیلیان روز سه شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت که با توجه اوج گیری دوباره ویروس کرونا و انجام تست های این ویروس در مراکز درمانی و بیمارستان ها، برخی افراد از این فرصت سوءاستفاده کرده و اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان دریافت تست کرونا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و گشت های مستمر دراین زمینه یک سایت متخلف در فضای مجازی شناسایی کردند که اقدام به انجام تست کرونا در منزل با جوابدهی توسط پزشک می کرد.

جلیلیان گفت: بررسی های ویژه پلیس نشان داد که اعضای این باند ۲ نفر هستند که یکی از آنها مسوول تبلیغ انجام تست در فضای مجازی بوده و نفر دیگر نیز به عنوان پزشک خود را در مکان های مورد نظر معرفی می کرد.

وی بیان داشت که به دلیل حساسیت موضوع ودر خطر بودن جان شهروندان ، سریعا این باند شناسایی و دریکی از مناطق کرج با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی لوازم پزشکی تست کرونا در محیطی غیر بهداشتی کشف شد.

وی افزود: متهمان دستگیر شده با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

جلیلیان تاکید کرد: هرگونه تبلیغ برای فروش واکسن کرونا در فضای مجازی ممنوع بوده و پلیس فتا با این موضوع برخورد خواهد کرد .

وی از عموم مردم خواست چنانچه به موارد اینچنینی برخورد کرده مراتب را به واحد مشاوره پلیس فتا استان البرز با شماره تماس ۲۱۸۲۷۱۲۹ و یا سایت پلیس فتا گزارش نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها