حوادث مازندران؛ قتل

پسر کشی در مازندران

مرد شیشه‌ای در كرج، جنایتی هولناك را رقم زد

شلیك به زندگی بعد از همسركشی (+عکس)

مرد شیشه‌ای بعد از شلیك به همسر و دخترش، با اسلحه شكاری به زندگی خود پایان داد. در این تیراندازی، زن میانسال كشته شد، اما دختر جوانش به طرز معجزه‌آسایی نجات یافت.
کد خبر: ۱۲۶۸۹۸۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، مرد شیشه‌ای دیگر حوصله بحث و درگیری نداشت. مثل فنر از جا پرید و به سمت اسلحه شكاری‌اش رفت. خشم، وجودش را گرفته بود. همسر و دخترش که می‌دانستند او كنترلی بر رفتارش ندارد به همین خاطر به سمت بالكن رفتند تا از عابران كمك بگیرند. صدای داد و فریاد زن میانسال و دختر جوانش نگاه‌های اهالی و عابران را به بالكن خانه‌ای در خیابان 45 متری گلشهر كشاند. آنها خود را به بالكن طبقه چهارم رسانده بودند و درخواست كمك داشتند. هیچ‌كدام از اهالی نمی‌دانستند چه اتفاقی افتاده است. صدای داد و فریاد آنها با صدای چند گلوله گره خورد و بعد از آن، زن میانسال نقش بر زمین شد. حالا سكوت و بهت، بر فضا حاكم شده بود، اما این سكوت هم چند ثانیه بعد با صدای شلیك دوباره‌ای شكست.

با تماس اهالی، ماموران كلانتری و اورژانس خود را به مقابل این ساختمان رساندند. جمعیت زیادی مقابل محل تیراندازی جمع شده بودند. یكی از اهالی كه ساكنان طبقه چهارم را می‌شناخت می‌گفت: زن میانسال همراه دختر و پسرش در این خانه زندگی می‌كردند. از چند وقت قبل هم پدرشان به این خانه آمده بود. فكر كنم زندان بوده و با شیوع كرونا، آزاد شده بود. البته بعضی‌ها می‌گویند برای كار به عسلویه رفته بود، اما از وقتی برگشته با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشت.

ماموران كلانتری پس از ورود به آپارتمان طبقه چهارم با جسد زن و مرد میانسالی رو‌به‌رو شدند كه هر دو با شلیك گلوله از پا درآمده بودند. دختر جوانی نیز وحشت زده به جنازه آنها زل زده بود. با تایید گزارش این قتل، ماجرا به تیم جنایی كرج اعلام شد و بازپرس مرادی همراه رئیس اداره جرایم جنایی پلیس آگاهی البرز در محل قتل حاضر شدند.

آثار به‌هم ریختگی در خانه، نشان از درگیری قبل از قتل داشت. در اتاق خواب، جسد مردی روی زمین افتاده بود و یك اسلحه شكاری در كنار جسدش قرار داشت. در بالكن اتاق خواب هم جسد همسر این مرد افتاده بود.

برخورد گلوله به سینه این زوج، مرگ آنها را رقم زده بود. شواهد موجود در صحنه حكایت از قتل این زن به دست شوهرش و خودكشی قاتل داشت.

بازپرس جنایی در ادامه از دختر 23 ساله این زوج كه شاهد درگیری بود، بازجویی کرد. دختر جوان در این تیراندازی به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا كرده و گلوله فقط خراشی روی دستش ایجاد كرده بود. تحقیقات نشان داد، پدر 65 ساله خانواده معتاد به شیشه بوده است. او مدتی قبل با گرفتن پول رهن خانه، همسر و دو فرزندش را ترك كرده و به عسلویه رفته بود. در این مدت زن 45 ساله و فرزندانش با كار كردن، اجاره خانه و هزینه‌های زندگی را تامین می‌كردند.

حدود دو ماه قبل، مرد معتاد دوباره به خانه بازگشته و آزار و اذیت همسر و فرزندانش را آغاز كرده بود. عصر روز حادثه این زوج دوباره با هم درگیر شده بودند كه مرد میانسال با برداشتن اسلحه شكاری همسر و دخترش را تهدید می‌كند. آنها هم برای كمك‌خواهی به بالكن خانه می‌روند، اما مرد معتاد به سمت همسر و دخترش شلیك می‌كند كه زن میانسال هدف گلوله قرار می‌گیرد. قاتل با دیدن این صحنه، لوله اسلحه را به سمت خودش گرفته و خودكشی می‌كند.

با تحقیقات مقدماتی در محل قتل، اجساد این زوج با دستور بازپرس جنایی به پزشكی قانونی منتقل شد و تحقیقات پلیسی در این رابطه ادامه دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این رابطه به خبرنگار جام‌جم گفت: این جنایت ساعت 18 روز شنبه-24 خرداد-به پلیس گزارش شد و با توجه به حساسیت موضوع، تیم جنایی در محل حاضر و تحقیقات آغاز شد. در زمان قتل، این زوج و دخترشان در خانه حضور داشتند. بررسی‌های مقدماتی نشان می‌دهد، قاتل كه اعتیاد به شیشه داشته، بعد از درگیری با همسرش و عصبانیت به سمت اسلحه رفته و این جنایت را رقم زده است.

سرهنگ نادربیگی افزود: هنوز مشخص نشده، متهم چطور اسلحه را تهیه كرده و تحقیقات كارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی برای افشای ابعاد این جنایت ادامه دارد.

شلیك به زندگی بعد از همسركشی (+عکس)

محمد غمخوار - حوادث / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها