قهرمانی پرسپولیس و مختومه شدن لیگ؟

آخرین اخبار حاکی از آن است که با وجود قوت گرفتن احتمال از سرگیری لیگ برتر فوتبال ایران، طرح مختومه کردن لیگ و قهرمان اعلام کردن پرسپولیس برای این فصل وجود دارد.
کد خبر: ۱۲۶۶۱۳۱


به گزارش جام جم آنلاین ،مختومه کردن لیگ این فصل و اعلام نام پرسپولیس به عنوان قهرمان ، طرحی است که برای فوتبال ایران مطرح شده و مسئولان به طور جدی و البته به صورت محرمانه در حال بحث در رابطه با آن هستند؛ این خبری است که یک منبع آگاه به جام جم آنلاین اعلام کرد.

بر اساس اعلام خبر این منبع آگاه، قهرمان اعلام کردن پرسپولیس منع قانونی ندارد هر چند می تواند مخالفان بسیار زیادی داشته باشد که در راس آنها دیگر مدعیان لیگ یعنی استقلال، سپاهان و تراکتور هستند.
البته با توجه به فاصله 10 امتیازی پرسپولیس صدرنشین با تیم دوم جدول به نظر نمی رسد مختومه کردن لیگ بدون اعطای عنوان قهرمانی به سرخ پوشان منصفانه باشد.

لوشامپیونه فرانسه مطرح ترین لیگ در سطح جهان است که با معرفی قهرمان مختومه اعلام شد. پاری سن ژرمن که 10 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول شد عنوان قهرمانی این فصل را هم به دست آورد.

بر اساس آنچه که این منبع آگاه به جام جم آنلاین اعلام کرد تصمیم برای مختومه کردن لیگ این فصل 10 روز زمان می برد.

در صورتی که عنوان قهرمانی این فصل به پرسپولیس برسد این تیم برای چهارمین بار پیاپی و ششمین بار در کل تاریخ لیگ برتر این قهرمانی را تجربه می کند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها