واحد مرکزی خبر: رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی وزیر ارتباطات و فناوریهای اطلاعاتی جمهوری اذربایجان و برای یک دیدارکاری 4 روزه از این جمهوری صبح امروز
کد خبر: ۱۲۴۶۹۸
در راس هیاتی از مسئولان و کارشناسان رسانه ملی وارد باکو شد.
در مراسم استقبال از عزت الله ضرغامی و هیات همراه در فرودگاه باکو که با حضور عبدالله محمداف معاون وزیر ارتباطات و فناوریهای اطلاعاتی جمهوری اذربایجان ، عباسعلی حسن اف سفیر این کشور در ایران ، افشار سلیمانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در باکو و سیدعلی اکبر اجاق نژاد نماینده ولی فقیه در جمهوری اذربایجان برگزار شد ، بر گسترش همکاری های فرهنگی و رسانه ای میان دو کشور دوست و برادر ایران و جمهوری اذربایجان تاکید شد.
ضرغامی امروز پس از قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای جمهوری اذربایجان و مرحوم حیدرعلی اف رییس جمهوری سابق این کشور ، با وزیر ارتباطات و فناوریهای اطلاعاتی جمهوری اذربایجان دیدار و در خصوص گسترش همکاریهای دو کشور در زمینه های ارتباطات و فناوریهای اطلاعاتی مذاکره خواهد کرد.
در ادامه برنامه های نخستین روز سفر رییس رسانه ملی به باکو ، وی و هیات همراه با الهام علی اف رییس جمهوری و المار محمد یاروف وزیر امور خارجه جمهوری اذربایجان دیدار خواهند کرد.
همچنین قرار است ضرغامی و هیات همراه در دومین روز سفرش به باکو از برج تلویزیونی جمهوری اذربایجان و شبکه های تلویزیون دولتی جمهوری اذربایجان اذ تی وی ، اان اس ، لیدر و تلویزیون اجتماعی این کشور بازدید و سپس با اوکتای اسداف رییس مجلس ملی جمهوری اذربایجان دیدار کند.
رییس رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران در سومین روز سفر خود به جمهوری اذربایجان در محل وزارت ارتباطات و فناوریهای اطلاعاتی جمهوری اذربایجان ، دومین دور دیدار خود را با علی عباس اف وزیر ارتباطات این کشور و با حضور روزنامه نگاران و خبرنگاران انجام دهد.
رییس سازمان صدا و سیما و هیات همراه همچنین قرار است در چارچوب این سفر روز جمعه از منطقه تاریخی ایچری شهر باکو که نمادی از پیوند تاریخی جمهوری اذربایجان با جمهوری اسلامی ایران است ، بازدید کند.
قرار است او و هیات همراه در پایان این سفر چهار روزه هم از کارخانه اذسمند تولید کننده خودروی ایرانی سمند در منطقه تاریخی و خوش اب و هوای شاماخی در مرکز جمهوری اذربایجان بازدید کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها