خرید تلویزیون از بانه

بانه به عنوان شهری مرزی همواره در یک دهه اخیر بسیار مورد توجه هموطنان به عنوان یک جاذبه برای خرید انواع لوازم خرید از جمله تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی و... به دلیل قیمت مناسب اجناس بوده. در این بازار از برندهایی چون سامسونگ، ال جی، سونی و... می توانید تلویزیون دلخواه خود را انتخاب کنید.
کد خبر: ۱۲۳۴۷۰۷
خرید تلویزیون از بانه

خرید تلویزیون از بانه

اگر شما هم قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ما در این مطلب نکاتی را که ممکن است هنگام خرید به آن نیاز داشته باشید را عنوان کرده‌ایم. برای خرید تلویزیون از بانه بدون شک گزینه های زیادی رو به روی شما است که هر کدام از آن را با توجه به ملاک های بودجه خود می توانید انتخاب کنید. شهرستان بانه در استان کردستان و در ضلع شمال غربی استان کردستان قرار دارد. این شهرستان حدودا 120 کیلومتر با کشور عراق مرز مشترک دارد و با شهر سلیمانیه عراق هم مرز می باشد. با ایجاد یک بازارچه مرزی در این شهرستان در یک دهه اخیر رونق در بازار این منطقه بشدت افزایش پیدا کرده است. برای خرید تلویزیون از بانه از برندهای سامسونگ، سونی، ال جی، توشیبا، فیلیپس و.... امکان پذیر است زیرا در این شهرستان مرزی تقریبا تمامی برندهای موجود در بازار کشور تلویزیون خواهید دید.

خرید تلویزیون از بانه و راهنمای خرید

برای خرید تلویزیون از بانه از برندهای سامسونگ، سونی، ال جی و... لازم است ابتدا در مورد مشخصات صفحه نمایشگری که قصد انتخاب آن را دارید اطمینان داشته باشید. امروزه برای خرید تلویزیون با توجه به اینکه تنوع برندها بسیار بالا، بسیار دشوار است. مواردی همچون سایز تلویزیون، مشخصات فنی و سایز صفحه نمایشگر بسیار در انتخاب آن تعیین کننده است. تلویزیون های 55 اینچ امروزه از محبوب ترین سایزهای تولید شده می باشند که اغلب کاربران می خواهند از آن در فضاهای بزرگ استفاده کنند. با توجه به پیشرفت تکنولوژی اغلب تلویزیون ها از سال 2017 به بعد دارای کیفیت تصویر 4k بوده که باعث می شود شما تصاویر و صحنه ها را با کیفیت فوق‌العاده تماشا کنید. در مورد امکانات و ویژگی های هر یک از نمایشگرها باید بگوییم که تفاوت هایی را میان برندهای مختلف را شاهد هستیم. اما همواره برترین پنل های نمایشی را ما از برندهای ال جی، سونی و سامسونگ خواهیم دید و معمولا این چند برند رضایت کاربران را به میزان بالایی جلب می نماید. قیمت خرید تلویزیون از بانه با توجه به نرخ ارز متغیر است اما با این حال همواره خرید تلویزیون از بانه بسیار مقرون به صرفه تر از باقی مراکز خرید در کشور می باشد و قیمت آن نیز پایین تر می باشد. هنگام خرید تلویزیون از بانه مهم ترین فاکتور برای شما باید کیفیت صفحه نمایشگر باشد به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم حتما صفحه نمایشگری را انتخاب کنید که دارای رزولوشن 4k باشد زیرا در این نمایشگرها بیش از 8 میلیون پیکسل و 24 میلیون ترانزیستور بکار رفته در حالیکه در صفحات Full HD تقریبا 2 میلیون پیکسل بکار برده شده و همین امر موجب می شود از نظر کیفیت و وضوح تفاوت بسیاری را احساس کنید.

خرید تلوزیون از بانه

خرید تلویزیون از بانه، برند سونی

وقتی برای خرید تلویزیون از بانه سراغ برند سونی می روید در واقع شما یکی از با کیفیت ترین برندها را در صفحات نمایشگر را انتخاب نموده‌اید. سونی هر ساله در نمایشگاه های صوتی و تصویری دنیا همواره لوکس ترین محصولات را ارائه می کند. این برند صفحات نمایشگر خود را از 32 اینچ تا بالاتر از 70 اینچ ارائه می کند. البته در هنگام انتخاب سایز نمایشگر باید کارایی و فضای مورد استفاده نمایشگر را مد نظر داشته باشید. معمولا تلویزیون های 55 تا 60 اینچ بیشترین طرفدار را در میان کاربران دارد بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را دارید ما بI شما مدل های تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55A9G، تلویزیون 55 اینچ سونی مدل 55X9500G، تلویزیون 55 اینچ سونی 55X7000G، تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8500G، تلویزیون 55 اینچ سونی 55X8000G را پیشنهاد می‌کنیم زیار که این مدل ها از محبوب ترین مدل ها هستند.

خرید تلویزیون از بانه

در این سایز از صفحات نمایشگر کیفیت تصاویر از نوع 4K می باشد. در همه این تلویزیون های سونی درگاه های ورودی همچون HDMI و USB نیز تعبیه شده است که شما به راحتی بتوانید انواع دستگاه ها همچون هارد اکسترنال و یا فلش مموری را به آن اتصال دهید و انواع مدیا مورد علاقه خود را به صورت انتخابی را نیز تماشا کنید. علاوه بر آن وجود درگاه کامپوننت و یا کامپوزیت این امکان را به شما می دهد که با یک سیم اتصال به راحتی تلویزیون خود را به دستگاه های سی دی و یا دی وی دی های قدیمی متصل کنید. همچنین امکان اتصال به اینترنت نیز در این دستگاه ها فراهم شده که باعث می شود شما بتوانید از امکاناتی چون یوتیوب، گوگل پلی و... نیز استفاده بعمل آورید. سیستم عامل اسمارت بکار رفته در این تلویزیون ها باعث شده تا شما به راحتی از امکانات هوشمند نیز استفاده کنید. علاوه بر تمام این امکانات خروجی صدای 20 وات بکار رفته در این دستگاه ها موجب می شود که شما در حین تماشای تصاویر یا وضوح و کیفیت فوق‌العاده صدا را نیز بدون ارتعاش و با کیفیت عالی بشنوید. به روی این محصولات گیرنده های دیجیتال نیز بکار رفته شده تا از امکان استفاده از تمامی کانال های دیجیتال به شفافیت بسیار بالا برخوردار شوید. در برند سونی طراحی بسیار زیبا و ظریف از ویژگی های منحصر بفرد می باشد که نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب می نماید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها