کارن کیهانی، آهنگساز و نوازنده سنتور، این روزها برای ارائه یک آلبوم آماده می‌شود و قرار است گلچینی از آثارش با همکاری چند نوازنده برای اجرا در تهران روی صحنه برود. هنرآنلاین در این باره نوشته است: کیهانی این روزها مشغول کار روی دو پروژه مختلف است که یکی از آنها با همکاری نازنین احمدزاده و حضور هفت آهنگساز معاصر در قالب یک اجرا و یک کنسرت برگزار می‌شود و در ادامه بر مبنای آثار ساخته‌شده یک آلبوم تولید می‌شود.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۷۲

کیهانی درباره این پروژه گفت: از آنجا که مبنای پروژه ساز ابواست، درنتیجه این ساز باید در تمام قطعات حضور داشته باشد. کنسرت این پروژه روز 9 آبان در تالار رودکی برگزار می‌شود. بعد از برگزاری اجرا، مشغول ضبط این هفت قطعه برای یک آلبوم می‌شویم که فکر می‌کنم این کار حدود یک ماه زمان احتیاج داشته باشد.
کیهانی که سال 95 در شصتمین دوسالانه موسیقی ونیز به‌عنوان آهنگساز و نوازنده حضور داشت همچنین گفت: پروژه بعدی من یک اجرا در آلمان است که ابتدای ماه می‌2020 برگزار می‌شود. این آنسامل، یکی از مهم‌ترین و معتبرترین برنامه‌هایی است که موسیقی فابریک در آلمان برگزار می‌کند و باعث خوشحالی است که در این پروژه حضور دارم.
این نوازنده گفت: به‌جز این دو پروژه، روی قطعات خودم هم کار می‌کنم که قرار است گلچینی از آن را با همکاری چند نوازنده برای اجرا در تهران روی صحنه ببریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها