آخر هفته پایتخت با مرگ مشکوک سه مرد و یک کودک در بیمارستان‌های پایتخت و ارتفاعات دربند سپری شد. کارآگاهان پلیس با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات دراین‌باره را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۵۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، در نخستین حادثه، ساعت 11 و 59 دقیقه پیش ازظهر بیستم شهریور امسال، یکی از ماموران کلانتری نامجو، مرگ سرباز 23 ساله‌ای به نام سجاد را به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش داد که شواهد نشان می‌داد او به‌خاطر مسمومیت با غذا بد حال شده و در بیمارستان فوت کرده است. خانواده‌اش مدعی بودند که فرزندشان بعد از خوردن غذای پادگان محل خدمتش در شهر همدان بد حال شده و به بیمارستانی در تهران منتقل شده، اما فوت کرده و اکنون از مسؤولان پادگان شکایت دارند. این در حالی بود که مسؤولان پادگان در تحقیقات اولیه اعلام کردند سرباز جوان بیرون از پادگان بوده و همان جا غذا خورده که باعث مسمومیت و مرگ وی شده است.
تحقیقات پلیسی برای رازگشایی از ماجرای مرگ این سرباز ادامه دارد.
دومین حادثه، ساعت 4 و 25 دقیقه بیست و یکم شهریور امسال از سوی ماموران کلانتری دربند به بازپرس گزارش شد و مربوط به سقوط مرگبار مرد 50 ساله‌ای هنگام کوهنوردی در ارتفاعات دربند بود. پس از تحقیق از دوست مرد کوهنورد که شاهد ماجرا بود، معلوم شد آنها برای کوهنوردی به ارتفاعات رفته بودند که در میانه راه و در نزدیکی یک صخره مرد میانسال پایش لیز خورده و نتوانسته تعادلش را حفظ کندو با سقوط از صخره فوت شده است.
بیش از چهار ساعت از این حادثه مرگبار گذشته بود که بازپرس جنایی در تماس تلفنی ماموران کلانتری ونک با خبر شد پسر دو ساله‌ای به‌دلیل سوختگی شدید در بیمارستان مطهری تهران فوت کرده است. تحقیقات درباره مرگ او آغاز و معلوم شد این کودک و خانواده‌اش در یکی از محله‌های شهر ابهر زندگی می‌کردند.
او هنگام بازی در کنار دیگ آب در حال جوش برای تهیه غذای نذری، تعادلش را از دست داده و با افتادن داخل دیگ سوخته است. او به‌دلیل شدت سوختگی از چند روز پیش به تهران منتقل شده اما با وجود تلاش پزشکان بیمارستان مطهری به‌دلیل شدت سوختگی فوت شده است.
ساعت 22 و 12 دقیقه ماموران کلانتری نامجو از مرگ مشکوک مرد 45 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. در تحقیقات معلوم شد مقتول از مرد میانسالی پول طلب داشته اما موفق به دریافت طلبش نشده تا این‌که شب حادثه به‌طور اتفاقی مرد بدهکار را در خیابان می‌بیند و بر سر موضوع طلبش با او حرف می‌زند. در ادامه با شدت درگیری، مرد بدهکار وی را هل داده که طلبکار به زمین افتاده و حالش بد می‌شود. با انتقال این مرد به بیمارستان، او فوت کرد.
مرد بدهکار به اتهام قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها