پایان هفته پایتخت با قتل یک مرد کارتن‌خواب و مرد روانپزشک در حالی سپری شد که پلیس جنایی در حال تحقیق برای رازگشایی از این دو جنایت است.
کد خبر: ۱۲۲۴۸۶۵

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، نخستین جنایت ساعت 8 و 30 دقیقه پنجشنبه 31 مرداد امسال در حالی فاش شد که یکی از ماموران کلانتری قائم در تماس با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران از مرگ مشکوک مردجوانی در یکی از بیمارستان‌های شمال تهران خبرداد. تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد این مرد جوان براثر ضربه‌هایی که با میله آهنی به سر و بدنش اصابت کرده به قتل رسیده است. تحقیق از مسؤولان بیمارستان حاکی از آن بود که مرد فوت شده را فردی در خیابان یافته و برای نجات او را به بیمارستان آورده است. مرد شاهد به افسر تحقیق گفت: من ساعت 2 صبح هنگام بازگشت به خانه ام در شمال تهران بودم که موقع پیاده‌ روی در خیابان صدای ناله‌های فردی را شنیدم. زمانی که اطراف را جست‌وجو کردم کسی را پیدا نکردم. بعد از آن دوباره به راهم ادامه دادم اما همان صدای ناله و کمک خواهی را دوباره شنیدم. اطراف را بیشتر جست‌وجو کردم تا این‌که چشمم به‌گونی‌ای افتاد که در حاشیه خیابان افتاده و تکان‌ می‌خورد . در گونی را که باز کردم مرد جوان زخمی داخل آن بود ،او را بیرون آوردم و با اورژانس تماس گرفتم. مرد زخمی را به کمک امدادگران اورژانس به بیمارستان آوردیم، اما او به دلیل شدت صدمات فوت شد. در تحقیقات از اهالی پی بردند آنها مرد کشته شده را می‌شناسند.همچنین معلوم شد که مقتول معتادو کارتن خواب بوده و مغازه‌داران و صاحبان رستوران‌های محله غذا و خوراکی به او می‌دادند و به این ترتیب هویت مقتول شناسایی شد.
قتل روانپزشک
همچنین دومین جنایت ساعت 11صبح جمعه نخستین روز شهریور امسال رخ داد. ماجرا از آنجا آغاز شد که یکی از ماموران کلانتری قلهک با بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک مرد 53ساله‌ای در بیمارستان شهدای تجریش پایتخت خبر داد. با دستور قضایی تحقیقات پلیسی آغاز و معلوم شد این مرد میانسال ساعاتی پیش در خانه‌اش مورد شلیک یک گلوله از ناحیه بالای شانه و کتف بدنش قرار گرفته که زخمی شده و بعد از انتقال به بیمارستان با توجه به تلاش پزشکان فوت شده است. این در حالی بود که تحقیقات اولیه پلیسی نشان می‌داد که مقتول میانسال یک روانپزشک بوده است. درجریان تحقیقات یکی از همسایه‌های مقتول به افسر تحقیق گفت: مرد روانپزشک در طبقه اول ساختمان زندگی می‌کرد . من و خانواده‌ام و بقیه همسایه‌ها در حال استراحت در خانه بودیم که صدای تیراندازی شنیدیم. زمانی که از خانه‌هایمان بیرون آمدیم متوجه شدیم صدا از خانه همسایه طبقه اول است و همان موقع چند فرد غریبه را دیدیم که از ساختمان فرار کردند.وقتی خودمان را مقابل خانه مرد روانپزشک رساندیم، در خانه او نیمه باز بود. چند بارصدایش زدیم که فقط صدای ناله‌ می‌آمد. وارد خانه شدیم و وی را در حالی که با شلیک گلوله زخمی شده و در اتاق‌نشیمن افتاده بود یافتیم و بعد با پلیس و اورژانس تماس گرفتیم. او به بیمارستان منتقل شد و ساعاتی بعد از طریق پلیس متوجه مرگ او شدیم. نمی‌دانم به چه دلیلی به قتل رسیده و عامل تیراندازی چه فردی است. این در حالی بود که دیگر همسایه‌ها نیز گفته‌های مشابهی را مطرح کردند. پرونده‌های این دو جنایت در دادسرای جنایی تهران تشکیل شده و پلیس در حال رازگشایی از این دو قتل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها