گپ و گفت با علیرضا جهانبخش که برای فصل جدید، انگیزه بالایی دارد

هیچ فرصتی را از دست نخواهم داد

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی که به برایتون رفته و در لیگ برتر بازی می‌کند، برای فصل جدید نقشه‌های زیادی در سر دارد. این بازیکن در سال گذشته نتوانست آنگونه که باید موفق باشد. توقعات از علیرضا زیاد بود و به نوعی تحت فشار قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۲۰۷۷۹

در نهایت این فشارها باعث شد علیرضا نتواند خواسته‌ها را برآورده کند. اما علیرضا بازیکنی نیست که روحیه‌اش خراب شود. این بازیکن به جام‌جم می‌گوید: «اتفاقا من انگیزه مضاعفی برای فصل جدید دارم. برایم فصل خیلی مهمی است و دوست دارم ان‌شاء ا... عملکردی داشته باشم که هم به باشگاهم و هم تیم ملی کمک کنم.» علیرضا درباره آخرین شرایطش توضیح می‌دهد: «با تیم مشغول آماده سازی هستیم. با انگیزه برای فصل جدید کار می‌کنم. با توجه به سطح توقعاتی که از من هست کارم را با تیم زود شروع کردم. فصل گذشته کمی دیر به تیم ملحق شدم. امسال نمی‌خواهم هیچ فرصتی را از دست بدهم و امیدوارم بتوانم موفق باشم.» علیرضا درباره وضعیت تیم ملی و همین‌طور گروه‌بندی دوره اول مقدماتی جام جهانی می‌گوید: «الان تیم ضعیفی در قاره آسیا وجود ندارد. همه تیم‌ها قدرتمند و مدعی هستند. جام ملت‌های سال گذشته واقعا حکایت از این موضوع داشت. نباید فکر کنیم چون ایران هستیم به راحتی همه را می‌بریم. باید دو برابر همیشه کار کنیم. فوتبال توقف ندارد و هر روز پیشرفت می‌کند. تیم‌ها هم قدرتمند شده‌اند.»
جهانبخش یک درخواست هم دارد: «الان وقت حمایت از تیم ملی است. امیدوارم که این حمایت از سوی همه باشد. تیم خوبی داریم و می‌توانیم کارهای بزرگی در آینده کنیم. این خیلی مهم است که بتوانیم ان‌شاءا... اردوها و بازی‌هایمان را داشته باشیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها