اردوی استقلال در ترکیه مجانی شد

استقلال تهران در حال برگزاری اردوی ده روزه خود در کشور ترکیه است. این باشگاه در اردوی تمرینی ترمال بلو که امکانات خیلی خوبی دارد، اردو زده است.
کد خبر: ۱۲۱۷۱۳۷

ماندن در چنین اردویی آن هم ده روزه برای باشگاههای ایرانی کمتر از 20 هزار دلار هزینه ندارد. تازه به این باید پول پرواز و همین‌طور پول تو جیبی بازیکنان را هم برگزار کرد. در حالت عادی چنین اردویی با توجه به قیمت ارز نزدیک به 600 میلیون تومان هزینه دارد. استقلالی‌ها اما می‌گویند اردوی ترکیه برایشان این‌قدر تمام نشده و حضورشان در ترمال بلو رایگان بوده است.
مسؤولان این باشگاه می‌گویند مدیر کمپ ترکیه‌ای در صحبتی که پیش از برگزاری اردو با نماینده استقلال داشت تاکید کرد از آنجا که حضور این تیم از نظر تبلیغاتی به نفع آنهاست و می‌تواند پای دیگر باشگاه‌ها را به آنجا باز کند، هزینه‌های اردو را دریافت نمی‌کنند. یکی از مسؤولان استقلال ادعا کرده رقم چیزی بین 15 تا 20 هزار دلار است. یعنی استقلال در ترکیه یک دلار هم به آنها نمی‌پردازد، ولی در عین حال باید به بازیکنان پول تو جیبی بدهد. همین‌طور هزینه بلیت سفر به ترکیه هم ظاهرا 200 میلیون تومان برای همه اعضای تیم شده است. استقلالی‌ها می‌گویند اگر داخل ایران هم چنین اردویی برگزاری می‌کردند باید همین قدر هزینه می‌کردند، اما در عوض حالا در ترکیه هستند و در یک شرایط آب و هوایی و تمرینی خوب. ترمال از همه نظر شرایط خوبی دارد و امکانات مناسبی در اختیار این تیم قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها