بازی‌های تشریفاتی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان

دریـــــغ از پارســــــــال

1. ورزشگاه آزادی جای سوزن انداختن نداشت. حتی راه پله‌ها هم پر شده بود از هواداران سرخپوش. پرسپولیس برای صدرنشینی باید السد را در روز پایانی مرحله گروهی شکست می‌داد. فشار جمعیت کشنده بود؛ آن‌قدر زیاد که با همان اولین حمله، مرتضی پورعلی‌گنجی در دقیقه 3 به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. پرسپولیس یک ـ السد صفر. پرسپولیس با این برد به‌عنوان سرگروه راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان 2018 شد و تا بازی فینال هم پیش رفت.
کد خبر: ۱۲۰۷۳۰۳

2. استقلال هم برای سرگروهی کار سختی داشت؛ آبی‌ها باید الهلال عربستان را در زمین بی طرف شکست می‌دادند تا بالاتر از العین به عنوان سرگروه صعود کنند. بازی در کویت برگزار می‌شد و تیم شفر، تیر خلاص را درست زد به هدف. وریا غفوری زننده گل برتری استقلال بود تا این تیم هم به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کند.
3. دقیقا یک سال می‌گذرد از آن روزهای خوش. پرسپولیس در روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان دوباره باید با السد در ورزشگاه آزادی بازی کند. استقلال هم در امارات مهمان تیم العین است. اما دیگر خبری از آن شور و هیجان سال گذشته نیست. پرسپولیس هفته گذشته با شکست مقابل پاختاکور، سومین باخت خود را در 5 بازی متحمل شد و خیلی زود از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. سکوهای تعداد صندلی‌های خالی ورزشگاه آزادی در بازی امروز، به خوبی تفاوت‌های این بازی با دیدارهای فصل گذشته پرسپولیس ـ السد را نشان خواهد داد.
4. برای استقلالی‌ها هم بازی امشب با العین حساسیت چندانی ندارد. آبی‌ها بعد از شکست مقابل الهلال و تساوی با الدحیل، شانس صعود از مرحله گروهی را از دست دادند. تیمی که فصل گذشته صدرنشین گروه مرگ شده بود، این بار یکی از قربانیان گروه مرگ لقب گرفت. حالا به جرات می‌توان گفت بازی تشریفاتی با العین فقط برای یک نفر از اهمیت فوق العاده برخوردار است؛ برای فرهاد مجیدی. استقلال اگر در امارات العین را شکست بدهد جایگاه فرهاد تثبیت خواهد شد، اما مثلا یک شکست بد، می‌تواند پرونده سرمربیگری فرهاد را تا مدت‌ها بسته نگه دارد.

برنامه بازی‌های امشب لیگ قهرمانان آسیا
گروه C:
العین امارات - استقلال، الدحیل قطر - الهلال عربستان (22:30)
در این گروه الهلال به عنوان صدرنشین و الدحیل به عنوان تیم دوم صعود کرده‌اند.
گروه D:
پرسپولیس - السد قطر (21:30)، الاهلی عربستان - پاختاکور ازبکستان (23:30)
در این گروه السد با 10 امتیاز صعود خود را قطعی کرده است. پاختاکور با 8 امتیاز دوم است و الاهلی هم با 6 امتیاز شانس صعود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها