حامد عنقا در گفت‌وگو با ایلنا از ویژه برنامه تلویزیون برای جشنواره جام‌جم انتقاد کرد:
کد خبر: ۱۱۹۳۶۷۷

ما از دو هفته پیش به خاطر رفتار نادرست این برنامه، از جمله رفتار خاص برنامه خیابان جام‌جم در راستای بالا آمدن برخی سریال‌ها در یک شبکه خاص، ترجیح دادیم به دعوت این برنامه که البته به نظر می‌رسید بیشتر از سر رفع تکلیف است، جواب مثبت ندهیم. البته به احترام شبکه دو، خانم زنگنه تنها کسی بود که در یکی از برنامه‌های این شبکه حضور کوتاهی داشت.
بدیهی است مردم سریال‌هایی را که پخش آنها به تازگی به اتمام رسیده، بهتر در ذهن دارند و آثاری که مدتی است از پخش آنها گذشته نیازمند یادآوری بیشتر هستند، اما در برنامه خیابان جام‌جم تنها در اولین قسمت از برنامه آن هم زمانی که هنوز رای‌گیری شروع نشده بود، مهدی سلطانی از طرف پدر به این برنامه رفت. البته همین حضور پیش از موعد در برنامه به نزدیک شدن این بازیگر توانا به جایگاه درخور او در رای‌گیری کمک کرد و چه بسا اگر حضور او در زمان رای‌گیری اتفاق می‌افتاد رای به مراتب بالاتری نیز به دست می‌آورد، اما این ضرورت نه از ایشان بلکه از تمامی عوامل
و بازیگران پدر دریغ شد.
بانوی عمارت در زمان پخش خود پرمخاطب بود و پایتخت هم در هفت سال گذشته به یکی از سریال‌های محبوب مردم تبدیل شده که این موضوع با میزان آرا نیز نسبت دارد. اما روی رای‌های پدر به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال فصل در زمان پخش، تاثیر گذاشت و من، بهرنگ توفیقی و بازیگران سریال با دیدن این شرایط تصمیم گرفتیم رقابت را ادامه ندهیم و در برنامه حاضر نشویم. بنابراین ما در عین احترامی که برای مخاطبان خود و همچنین جشنواره قائلیم از حضور در برنامه خیابان جام‌جم پرهیز کردیم.
جشنواره جام‌جم داوران بسیار حرفه‌ای دارد که با نظر آنها عیار کارها مشخص می‌شود، البته آرا در این زمینه تاثیرگذار خواهد بود، اما اشتباه نکنیم که این آرای مردمی را با سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگر در جشنواره فیلم فجر مقایسه کنیم. اینها با هم تفاوت دارند و بهتر است منتظر ارزیابی داوران بسیار حرفه‌ای جشنواره باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها