دزدان دریایی کارائیب برای خلق ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز تازه‌شان، باید مقدار بیشتری صبر کنند!
کد خبر: ۱۱۹۳۲۸۲

تیم دونفره پل ورنیک و رت ریس که گفته بودند فیلمنامه ای جذاب و بدیع تحویل کمپانی والت دیزنی می‌دهند، بعد از یک ماه کار روی این فیلمنامه آن را رها کردند! توضیحی درباره کناره‌گیری این دو فیلمنامه‌نویس کارکشته داده نشده است.
فقط نزدیکان به کمپانی می‌گویند مدیرانش این روزها دوباره به دنبال فیلمنامه‌نویسی مناسب برای کار روی ششمین قسمت مجموعه اکشن و فانتزی «دزدان دریایی کارائیب» هستند.
مدتی قبل اعلام شد دزدان دریایی کارائیب نوسازی و بازسازی خواهد شد. در این بازسازی و احیای فیلم، شخصیت جک اسپارو از داستان حذف شده و شخصیت جوان تازه‌ای جایگزین او می‌شود.
به این ترتیب، جانی دپ از قسمت جدید فیلم کنار گذاشته شد و گفته شد بازیگر تازه‌ای نقش اصلی قسمت جدید را بازی خواهد کرد. در حالی که هنوز این بازیگر انتخاب و معرفی نشده، داستان ماجراجویی‌هایش هم به بن‌بست خورده است!
کمپانی والت دیزنی اعلام کرده به‌زودی با انتخاب یک فیلمنامه‌نویس تازه، کار نگارش قسمت ششم مجموعه فیلم پرفروش خود را آغاز خواهد کرد. تازه‌ترین قسمت این مجموعه اکشن و ماجراجویانه قرار است برای نمایش عمومی در تابستان سال 2021 آماده شود. /هالیوود ریپورتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها