اوضاع فدراسیون فوتبال پیچیده‌تر از قبل شده است. به دلیل قانون منع استفاده از بازنشسته‌ها، بیشتر مدیران رده بالای این فدراسیون باید ساختمان سئول را ترک کنند. محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون اولین کسی بود که استعفا کرد و رفت. او دیروز هم ترجیح داد در این باره صحبت نکند. وقتی ساکت با این سؤال روبه‌رو شد که درباره استعفایتان صحبت کنید، پاسخ داد: «موفق باشید. خداحافظ.»
کد خبر: ۱۱۹۰۱۱۳


مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم در اعتراض به قانون جدید، از روز پنجشنبه در محل کار خود در فدراسیون فوتبال حاضر نشده است. او قصدی برای استعفا ندارد و به همین خاطر مجامع بین‌المللی فوتبال ایران را تهدید کرده‌اند. روز جمعه خبر رسید یکی از مسؤولان فیفا در تماس با کارلوس کی‌روش، سرمربی ایران اعلام کرده در صورتی که وضعیت تغییر نکند، احتمال حذف ایران از رقابت‌های جام ملت‌ها وجود دارد. این اتفاق درست در شرایطی که رقبا با بهترین امکانات و با آرامش کامل به امارات خواهند رفت، کارلوس کی‌روش را بیش از هر زمان دیگر ناراحت کرده است. یکی از مسؤولان تیم ملی در این باره می‌گوید: «در آستانه جام ملت‌ها وقت اتحاد ملی است برای این‌که تیم ملی بتواند موفق باشد، ولی ما با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستیم. به جای این‌که در آرامش برای جام ملت‌ها آماده شویم، نگران این هستیم که حتی در رقابت‌ها جایی نداشته باشیم.»
قرار است روز چهارشنبه همین هفته کارلوس کی‌روش به ایران بازگردد و کار برنامه‌ریزی نهایی برای اردوی آخر تیم ملی را انجام دهد منتهی با تماسی که از فیفا با او گرفته‌اند، به نظر می‌رسید اولین هدفش در بازگشت به کشور این باشد که بفهمد ایران به جام ملت‌ها می‌رود یا نه؟
فعلا وزارت ورزش در این زمینه سکوت کرده و به صورت رسمی اظهار نظر نمی‌کند. تاج هم در واکنش به سکوت وزارت ورزش و همچنین بی‌توجهی به تیم ملی بزرگسالان در آستانه بازی‌های جام ملت‌های آسیا، تصمیم گرفته با وجود قانونی بودن ادامه حضورش، در فدراسیون فوتبال حاضر نشود. رئیس فدراسیون روز گذشته هم به دفتر کارش نرفت تا بار دیگر اعتراض خود را نسبت به این مساله نشان دهد.
علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال و نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال که جزو بازنشستگان است از 26 آبان‌ماه نامه‌های اداری را امضا نکرده است. همچنین، در حالی که گفته می‌شد جلسه کمیته فوتسال برگزار خواهد شد، اما کفاشیان همانند تاج تصمیمی برای حضور در فدراسیون ندارد. باید دید سکوت وزارت ورزش تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و چه تصمیمی خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها