متهمان در جلسه دادگاه منکر آدم‌ربایی شدند

17 روز جدال گروگان با مرگ در عمق چاه

دو آدم‌ربا که پس از ربودن مرد مسافربر او را 17 روز در عمق چاهی زندانی کرده بودند، در جلسه دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کردند.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۴۶

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از خرداد سال‌گذشته و به دنبال ربوده شدن مرد مسافربری به نام نریمان در دستور کار پلیس قرار گرفت. همسر نریمان هراسان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان گفت: ساعتی قبل، مرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و مدعی شد نریمان را ربوده و برای آزادی او 200میلیون تومان درخواست کرد. قرار است در تماس بعدی محل تحویل پول را اعلام کند.
ماموران با آموزش به این زن از او خواستند در صورت تماس آدم‌ربایان با شوهرش صحبت کند و برای پرداخت پول زمان بخواهد. آدم‌ربایان در تماس بعدی به این زن برای پرداخت پول فرصت دادند، اما اجازه ندادند با شوهرش صحبت کند.
آدم‌ربایان برای این‌که ردی از خود باقی نگذارند، هر بار با شماره‌‌های مختلف تماس گرفته و 17 روز تماس آنها ادامه داشت تا این‌که همسر نریمان اعلام کرد، پول را آماده کرده و با آدم‌ربایان قرار گذاشت. در شاخه دیگری از تحقیقات ماموران با ردیابی‌های خود، رد متهمان را در یک کوره پز خانه در حوالی ورامین پیدا کرده و با دستگیری دو مرد در آنجا، نریمان را از چاهی 17 متری خارج کردند.
نریمان سریع به بیمارستان منتقل شد و پس از چند روز و با بهبودی حالش به ماموران گفت: دو مرد را به عنوان مسافر سوار کردم، آنها خواستند که به صورت دربستی به ورامین برویم. وقتی به مقصد رسیدیم به سمتم حمله‌ور شدند و دست و پایم را بستند. به آنها گفتم پول و ماشینم را بردارید و آزادم کنید اما با خانواده‌ام تماس گرفتند و درخواست پول کردند. 17روز در چاه بودم و هر سه روز یک لیوان آب و یک کلوچه به من می‌دادند.
با تکمیل تحقیقات در این پرونده، کیفرخواست دو متهم به اتهام آدم‌ربایی صادر شد و دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفتند. در ابتدای جلسه شاکی گفت: بعد از نجات از چاه برای درمان زخم هایم نیاز به پول داشتم که آدم‌ربایان اعلام کردند برای رضایت 20 میلیون تومان می‌دهند که برای تامین هزینه‌های درمانم قبول کردم. آدم‌ربایان چهار نفر بودند که دو نفر از آنها موفق به فرار شدند.
در ادامه دو متهم در جایگاه قرار گرفتند که اتهام آدم‌ربایی را انکار کردند و گفتند: ما در حال عبور از حوالی کوره بودیم که ماموران به اشتباه به جای آدم‌ربایان دستگیرمان کردند.
این در حالی است که شاکی ادعای متهمان را رد کرد و گفت: این دو متهم جزو آدم‌ربایان بودند و رفتار بدی با من داشتند.
پس از دفاعیات متهمان، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها