عمران‌زاده بعد از خداحافظی از فوتبال؛

هنوز می‌توانم بازی کنم

حنیف عمران‌زاده از فوتبال خداحافظی کرد. مدافع سابق استقلال و تیم ملی دیروز با انتشار بیانیه‌ای که در آن نام مربیان خود را آورده بود، این موضوع را رسما اعلام کرد. البته عمران‌زاده از یکی دو هفته قبل گفته بود تصمیمش را برای خداحافظی گرفته و به زودی آن را رسانه‌ای می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۶۷۳۸

این بازیکن هم بارها و بارها گفته بود دوست دارد با پیراهن تیم محبوبش یعنی استقلال از فوتبال برود ولی از آنجا که افت فاحشی داشت از این تیم کنار گذاشته شد و در سالهای اخیر در تیمهای خونه به خونه، صبا و سیاه جامگان بازی کرد. او پس از آنکه متوجه شد دیگر کیفیت فنی لازم را ندارد، خداحافظی کرد. او بعد از خداحافظی به جامجم میگوید: «به قول معروف هر آمدنی یک رفتنی دارد. من هم سالها در فوتبال بودم و الان زمانش رسید تا خداحافظی کنم. البته این را بگویم که هنوز پیشنهاد داشتم. از لیگ یک پیشنهاد رسید ولی با خودم فکر کردم و دیدم بازی کردن کافی است. امیدوارم تا بتوانم وارد عرصه مربیگری شوم. هدفم همین است.»

او در پاسخ به این سوال که چقدر دوست داشتید با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنید، جواب میدهد: «من که خیلی دوست داشتم ولی نشد که این اتفاق بیفتد. قطعا روزی که از استقلال جدا شدم یکی از سختترین روزهای عمر فوتبالم بود. من میتوانستم برای استقلال بازی کنم.» با حضور منصوریان در استقلال عمران زاده در فهرست مازاد قرار گرفت. آن روزها شایعات زیادی مطرح شد که مهدی رحمتی پشت ماجرای جدایی حنیف بوده است. البته این مساله هیچگاه رسمی تائید نشد. حالا عمران زاده هم در این باره میگوید: «نه اینطور نبود. من و مهدی از قدیم با هم رفیق بودیم. در استقلال تا زمانی که جواد نکونام بیاید، من و او هم اتاقی بودیم. اتفاقا مهدی دوست داشت من آن سال در استقلال بمانم. به منصوریان هم گفته بود. نمیخواهم خیلی ماجرای جداییام را باز کنم. هر چه بود گذشت. من و مهدی الان با هم رفیقیم.»

استقلال این روزها اوضاع خوبی ندارد. وقتی از حنیف در این باره سوال میکنیم جواب میدهد: «چه بگویم؟ امسال توقع این بود استقلال قهرمان شود چون سال گذشته واقعا خوب بازی میکرد. فکر میکنم باشگاه نباید اجازه میداد بازیکنان مهمی چون ابراهیمی، حسینی، تیام و جپاروف بروند. نورافکن هم خیلی به درد استقلال میخورد. چطور باشگاه اجازه جدایی این بازیکنان خوب را داد؟» عمرانزاده میگوید: «ولی به نظرم تیم و کادر فنی تلاشش را میکند و انشاءا... دوباره همه چیز درست میشود. شک ندارم استقلال اوج میگیرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها