آیت‌ا... نوری همدانی گفت: همان‌طور که قبلا گفتم FATF یک قرارداد عبری، عربی، غربی است و توقع بود با عنایت بیشتری در مجلس بررسی می‌شد. ما نظر خود را گفتیم تا فردا تاریخ قضاوت نکند که سکوت کردیم.
کد خبر: ۱۱۶۹۷۶۶

به گزارش فارس، آیتا... حسین نوریهمدانی، از مراجع عظام تقلید در ابتدای درس خارج فقه خود (چهارشنبه 18 مهر) در مسجد اعظم قم، ضمن بیان شاخصههای انقلاب اسلامی از دیدگاه امام راحل که اسلام ناب و ظلمستیزی و احیای فرهنگ ایثار، شهادت، خودباوری و مقابله با استکبار است، بیان کرد: این انقلاب هدیه الهی است و باید با قدرت از آن محافظت کرد.

وی افزود: چطور میشود با آمریکا که همه کارنامهاش علیه ایران است قرارداد بست؛ کشوری که همیشه علیه ملت ایران تحریم و تهدید و جنگ داشت.

آیتا... نوریهمدانی تصریح کرد: چطور میتوان قرارداد مبارزه با تأمین منابع مالی تروریست را امضا کرد و تعیین مصداق با آمریکا باشد؟ آمریکایی که عربستان و صهیونیست را که دائم مشغول کشتار هستند، تروریست نمیداند، اما حزبا... لبنان را تروریست معرفی میکند. وی ادامه داد: خلاصه انسان نمیتواند هم گرایش به استکبار داشته باشد هم گرایش به اسلام؛ امیدوار هستیم شورای نگهبان با دقت این موضوع را بررسی کند تا با شرع و قانون اساسی مخالف نباشد.

این مرجع تقلید اظهار کرد: رهبری هم فرمودند کنوانسیونهایی که در غرب طراحی میشود، تصویب نکنید. وی وضعیت کنونی معیشت مردم را بسیار ناراحتکننده دانست و از مسؤولان تقاضا کردند با یک مدیریت صحیح و نظارت کامل، مشکلات را جدی و سریع حل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها