سومین جلسه رسیدگی به اتهامات اخلالگران در نظام اقتصادی از طریق واردات موبایل با ارز دولتی و فروش به قیمت گزاف در بازار، صبح دیروز در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به اتهامات اخلالگران در نظام اقتصادی به ریاست قاضی موحد برگزار شد. به گزارش فارس، حسینی نماینده دادستان تهران در این جلسه به قرائت نام متهمان پرداخت و اسامی ‌آنها را به این شرح اعلام کرد:
کد خبر: ۱۱۶۲۲۱۰

حمید میرزایی زرینکلاهی،مدیرعامل شرکت خصوصی پارستل قشم، متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 47 میلیارد و 649 میلیون ریال.

علیاصغر کاویانی، مدیرعامل شرکت خصوصی کاریا همراه متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 23 میلیارد و 708 میلیون ریال.

مجید فلاحی، مدیرعامل شرکت خصوصی مدیا پردازش، متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 15 میلیارد و 555 میلیون ریال.

محمد مرادی، مدیرعامل شرکت خصوصی ارتباط همراه متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 13 میلیارد و 476 میلیون ریال.

جعفر بهشتی فروتن ، مدیرعامل شرکت خصوصی ایما همراه، متهم به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ 13 میلیارد و 221 میلیون ریال.

سیدمحمد کاویانی ، مدیرعامل شرکت خصوصی همراه تجارت بزرگمهر متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ پنج میلیارد و 21میلیون ریال.

فریدون امین آقایی، مدیرعامل شرکت هماهنگپرداز هوشمند، متهم به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ سه میلیارد و 631میلیون ریال.

امیرمیثم گیاهی، مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گروه آروند، متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ سه میلیارد و 245میلیون ریال.

مسعود ابراهیمی گندمی، مدیرعامل شرکت خصوصی رایانشناس ایرانیان متهم است به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

رضا افتخاری، مدیرعامل شرکت خصوصی پرشین الماس سیستم، متهم به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

سیدمهدی یاسینی، مدیرعامل شرکت خصوصی توسعه اقتصاد توان متهم به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

فرخ اسکندرینژاد، مدیرعامل شرکت دلفاهمراه پرداز شرق، متهم به اخلال در نظام توزیع نیازمندیهای عمومی مردم از طریق گرانفروشی بهصورت کلان با تحصیل وجه.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها