رکوردهایی که یوونتوس با کریس خواهد شکست

انتقال رونالدو، خود یک رکورد بود!

سایت«goal» با ورود کریستیانو رونالدو به باشگاه یوونتوس ایتالیا گزارشی را درباره این بازیکن و آینده‌ای که در باشگاه یوونتوس رقم خواهد خورد منتشر کرده است. براساس این گزارش آنها عنوان کرده‌اند: در آینده می‌توانیم شاهد تغییرات فراوانی در یوونتوس باشیم. در تاریخ فوتبال کمتر بازیکنی از لیگ برتر انگلیس به لالیگای اسپانیا و سپس به سری آ ایتالیا سفر کرده است. همین موضوع سبب می‌شود رونالدو با ورود خود به باشگاه یوونتوس سبب رکوردشکنی شود.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۳۹

قهرمانی با 3 باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا

انتظار می‌رود کریستیانو رونالدو در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا بتواند برای ششمین بار به مقام قهرمانی در این دوره از مسابقات برسد و به نوعی رکورد خود را تقویت کند.این بازیکن توانسته همراه با باشگاه رئال مادرید چهار بار و همراه با منچستریونایتد یک بار و را کسب کند و در صورت کسب ششمین جام خود با این تیم ایتالیایی، به دومین بازیکن تاریخ که توانسته پس از کلارنس سیدورف به قهرمانی با سه تیم دست یابد، تبدیل خواهد شد.

ششمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا

در صورتی که کریستیانو رونالدو در طول چهار فصل آینده‌ای که همراه با تیم یوونتوس فعالیت می‌کند، بتواند به مقام قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا دست یابد و به نوعی خود را از صدر جدول بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان جدا کند و ششمین قهرمانی خود را رقم بزند.البته باید اشاره کرد اصلی ترین رقیب این بازیکن، لیونل مسی فقط چهار جام در این رقابت‌ها کسب کرده است.

ششمین توپ طلای جهان

رونالدو و مسی هر دو در طول رقابت‌های زیبای خود توانسته‌اند، هر کدام پنج توپ طلا را دریافت کنند و حالا با انتقال این بازیکن به تیم یوونتوس می‌تواند سبب شود که این بازیکن اولین توپ طلای این باشگاه ایتالیایی را پس از توپ طلای فابیو کاناوارو در سال 2006 به‌دست آورد.

پنجمین کفش طلا

رونالدو تاکنون توانسته چهار مرتبه کفش طلای اروپا را به دست آورد .او در سال شگفتی‌ساز 2008 اولین کفش طلای خود را همراه با تیم منچستریونایتد به‌دست آورد و به دنبال آن سه بار دیگر نیز به همراه رئال مادرید این جایزه را به کارنامه خود افزود. رونالدو با شروع‌های توفانی خود در بسیاری از رقابت‌ها در تلاش است همراه با تیمی در سری آ ایتالیا نیز این عنوان را به‌دست آورد.

بیشترین گل در یک فصل سری آ

باشگاه یوونتوس توانسته با 36 گل به‌عنوان یکی از گلزن‌ترین باشگاه های سری آ ایتالیا شناخته شود. گونزالو هیگواین برای این باشگاه 36 گل به ثمر رسانده که این موضوع رکوردی برای این بازیکن آرژانتینی محسوب می‌شود. در ادامه اما باید اشاره کرد، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تنها در 3 فصل گذشته فوتبال خود نیز بیشتر از 36 گل را به ثمر رسانده است و این بدان معنی است که این بازیکن می‌تواند براحتی این رکورد را در هم بشکند.

بیشترین گلزنی در سری آ ایتالیا

این امکان نیز وجود دارد که کریستیانو رونالدو بتواند همراه با این تیم ایتالیایی، رکورد گلزنی در سری آ را به‌دست آورد. نباید دور از انتظار دانست که فوق ستاره پرتغالی بیشتر از 274 گل را به ثمر برساند. او رکورد گل را در بسیاری از مسابقات به‌دست آورده است و این تعداد گل می‌تواند برای او قدری آسان‌تر از گذشته باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها