فجر در رادیو

همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با هدف یادمان آن روزهای حماسی و پرافتخار تاریخ کشورمان، شبکه‌های سراسری رادیو ویژه برنامه‌هایی را تدارک دیده اند که تقدیم مخاطبان خود می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۱۸۱۸۹

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، ویژه برنامه «پلاک 8» رادیو ایران از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13 و 25 دقیقه تا 14 به موضوع دستاوردهای فرهنگی و هنری انقلاب و برایند آن در ادبیات، تئاتر، سینما، موسیقی و... خواهد پرداخت.

«پینوشت» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی رادیو جوان است که از 12 تا 22 بهمن، ساعت 10پخش شده و به تحلیل و بررسی خاستگاه ارزشهای اسلامی، رهایی ملت ایران و تولدی دوباره، ارتقای سطح گفتمانهای رایج فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی با رویکرد انقلاب اسلامی میپردازد. تهیه کننده این برنامه رضا ساکی و گوینده آن فاطمه عباسی است.

ویژه برنامه «شنیدنیهای انقلاب» رادیو فرهنگ به بازگویی شنیدنیهایی از روزهای حماسی و پرشور انقلاب اختصاص دارد. این ویژهبرنامه از 12 تا 22 بهمن روزهای شنبه تا چهارشنبه از این شبکه روی آنتن خواهد رفت. مدت این برنامه 15 دقیقه و تهیهکننده آن امیرحسین محمودی است.

برنامه «ذرهبین» رادیو تهران نیز در این ایام به دستاوردهای نظام در حوزههای مختلف فرهنگ، فناوری، دفاع و... میپردازد. این برنامه از شنبه تا پنجشنبه ساعت 11 تا 11 و 45 دقیقه به تهیهکنندگی مهدی رادفر، حماد خزایی، امیر کشانی، ساناز باقری و با اجرای سودابه آقاجانیان پخش خواهد شد.

«دوباره ایران» ویژهبرنامه رادیو گفتوگو به مناسبت دهه فجر است که با هدف تبیین دستاوردهای توسعهای در حوزه صنایع، علم و فناوری، کشاورزی، روستایی، آموزش و پرورش، تولید نیرو و انرژیهای پاک و... و نقش عملکردی دستگاهها و نهادهای مرتبط در 40 سال گذشته، پخش میشود. این برنامه شنبه تا پنجشنبه هر هفته از یک تا 21 بهمن ساعت 9 به مدت
120 دقیقه به صورت زنده تقدیم مخاطبان میشود.

ویژه برنامههای «چرتکه» و «اقتصاد تعطیل نیست» رادیو اقتصاد به مناسبت ایاما... دهه فجر به بررسی مباحثی در خصوص دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد عمومی (معیشت و سطح زندگی مردم) در گفتوگو با کارشناسان و جامعه شناسان خواهد پرداخت.

برنامه «کارنامه» به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تلاشی از برنامهسازان گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که در ایاما... دهه فجر انقلاب اسلامی از ساعت
9 و 50 دقیقه به مدت10دقیقه تقدیم شنوندگان میشود.

«افق» که عنوان برنامهای از رادیو قرآن به مناسبت این ایام است، از 14 تا 21 بهمن ساعت 14 و 30 دقیقه پخش شده و دستاوردهای دستگاههای قرآنی کشور را پس از پیروزی انقلاب، معرفی و بررسی میکند.

همزمان با چهلمین سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی و در ایاما... دهه فجر ویژه برنامه زنده «نسل همیشه» از رادیو معارف پخش میشود. در این برنامه کارشناسان و صاحبنظران سیاسی و اجتماعی از حجج اسلام رحیمیان، بهروز لک، لک زایی، شیرخوان و غلامحسین سلیمانی محافظ حضرت امام(ره) به موضوع بررسی دستاوردهای اقتصادی، فرهنگی، علمی و... خواهد پرداخت.

«صباآهنگ» برنامهای از رادیو صباست که در ایام دهه فجر با پخش موسیقی وگفتار در مورد پیروزی انقلاب اسلامی، این ایام را گرامی میدارد. این برنامه از 12 تا 22 بهمن، ساعت 19 روی آنتن میرود.

تیم هنرمندان اداره کل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش نیز با تولید و پخش مجموعه نمایشهای «بیشه در مه»، «طاهره»، «نیمه گمشده»، «روح آسمانی»، «شبهای بیدار»، «صرف نظر»، «محله حاجی»، «زارستان» و «تبخال» این ایام را گرامی میدارند.

«روزشمار انقلاب» عنوان برنامه ویژه رادیو ورزش در ایاما... دهه فجر است که از 12 تا 22 بهمن، ساعت 15 دقیقه بامداد به مدت ده دقیقه روی آنتن میرود و به شرح اتفاقاتی میپردازد که در 11 روز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی از 12 تا 22 بهمن 57 به وقوع پیوسته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها