سازندگان عروسک در آمریکا، عروسک جدیدی به نام «خرس ترامپی» را به بازار عرضه کرده‌اند که برگرفته از شخصیت ترامپ است.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۶۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید سال 2017 را با هدیه‌ای به مردم آمریکا ـ یعنی تصویب طرح اصلاح مالیات‌ها ـ به پایان رساند، اما سال نوی امسال با هدیه دیگری هم همراه است که به ترامپ ارتباط دارد.

عروسک‌سازان در آمریکا عروسک جدیدی به نام خرس ترامپی ساخته‌اند که برگرفته از شخصیت دونالد ترامپ و شبیه اوست.

تبلیغات برای فروش گسترده این عروسک جدید خرس در آمریکا شروع شده است. این عروسک به قیمت 19 دلار و 95 سنت به بازار آمده است.

این عروسک شبیه ترامپ، موی زرد رنگ دارد و کراوات قرمز به گردن بسته است (کراوات قرمز نماد حزب سرخ رنگ آمریکا یعنی حزب جمهوریخواه است.)

اما ویژگی جالب‌تر این عروسک این است که انگشت ندارد و در نتیجه نمی‌تواند پیام توییتری منتشر کند (کنایه از انبوه پیام‌های توییتری ترامپ)!

قبلا نیز از شخصیت‌های روسای جمهور آمریکا عروسک‌هایی ساخته شده بود. از شخصیت تئودور روزولت که او را تدی (با کسره ت) صدا می‌کردند، عروسک خرس تدی ساخته شد.

کلاغ شکلات دوست!

زن 56 ساله انگلیسی علاقه‌مند به پرندگان توانست از لحظه شکلات خوردن یک کلاغ، تصاویری دیدنی ثبت کند.به گزارش ایران آنلاین، «لورنا ویلیامسون» 56 ساله که به عکاسی از پرندگان علاقه‌ دارد، رفتار این کلاغ را بسیار جالب و باورنکردنی توصیف کرده است.لورنا دراین باره گفت: کلاغ، بسته شکلات را با تلاش زیادی در زمین بازی کودکان باز کرد و بعد هم آن را خورد. کلاغ‌ها پرندگانی باهوش هستند که به همه چیز‌خوری نیز شهرت دارند.

سنجاق سینه دردسرساز

مایکل شاهدخت کنت، به دلیل آن‌که در مهمانی سالانه ملکه بریتانیا سنجاق سینه‌ای به لباسش زده بود که از آن تعبیر نژادپرستانه شده، عذرخواهی کرده است. این سنجاق سینه به شکل نیم‌تنه یک مرد سیاهپوست است.

به گزارش فرارو، او که با اولین پسر عموی ملکه الیزابت ازدواج کرده است، چهارشنبه 20 دسامبر درحالی‌که این سنجاق سینه را روی لباسش زده بود، در مهمانی کریسمس در کاخ باکینگهام شرکت کرد.سخنگوی شاهدخت کنت گفته، او از این‌که باعث رنجش شده، بسیار متاسف و ناراحت است.بی.بی.سی نوشت:‌ مجسمه و شخصیت «بلک‌مور» تصویری نامتعارف از مردان سیاهپوست است، به شکلی که در قرون 17 و 18 میلادی تصویر می‌شد. امروزه برخی می‌گویند این پیکره مفهوم نژادپرستانه دارد و به دوران برده‌داری و استعمار برمی‌گردد.شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا با مگان مارکل، نامزدش که یک هنرپیشه آمریکایی با مادری آفریقایی‌تبار است، در مهمانی ناهار حضور داشتند. این دو، بهار سال آینده با هم ازدواج می‌کنند.استفاده از این سنجاق‌سینه با توجه به این‌که قرار بوده شاهدخت مایکل و خانم مارکل در این مهمانی ناهار با هم ملاقات کنند، در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری مناقشه‌برانگیز شد و واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها