5 روش برای ساخت برند شخصی

برند شما، آن چیزی است که سایرین شمارا با آن می‌شناسند! به این دلیل است که یک برند قوی ترجیحاً باید بدون دست‌کاری ساخته شود.
کد خبر: ۱۱۰۵۶۵۲
5 روش برای ساخت برند شخصی

این‌که مردم شمارا به نام مشخصی بشناسند و در موضوعی مشخص به‌عنوان خبره شناخته شوید، می‌تواند به‌شدت در میزان اعتماد کردن مشتریان و البته دریافت خدمات از شما مؤثر باشد.

5 راه آسان که می‌توانید به‌وسیله آن برند خود را بسازید به شرح زیر است:

  1. برند خود را با دروغ نسازید

هیچ‌گاه نباید گفته‌هایتان، آنچه سایرین از رفتار شما می‌بینند و آنچه عمل می‌کنید، بر پایه دروغ باشد. حتی اگر نسبت به انجام آن حس خوبی ندارید.

مردم با یکدیگر ارتباط دارند، اگر شما سعی کنید آن‌ها را با ساخت شخصیت دروغین فریب بدهید، مشخصاً آینده روشنی نخواهید داشت.

  1. فنون سخنرانی را بدانید

اگر می‌خواهید به یاد مردم بمانید و البته به‌عنوان یک کارشناس شهرت بیابید، می‌بایست بدانید چگونه صحبت کنید و مشخصاً باید روی توانایی‌های تکلم بیشتر خود را آموزش دهید.

در صحبت‌ها می‌بایست اعتمادبه‌نفس بالا، دانش زیاد و توانایی خود را به رخ بکشید. در صحبت‌هایتان یک‌پایه کوچک را بیان کنید و سپس برای توسعه آن تلاش کنید. امروزه در صنعت مشاوره، مخصوصاً در صنعت مشاوره برندینگ، سخنوری، در کنار دانش حرف اول را می‌زند.

  1. مقالات مدیریتی منتشر کنید

منصور کیارش مشاور برندینگ سازمان‌های متعددی است و درباره این موضوع می‌گوید: برندینگ، یک روش و یک مدل ذهنی است. اگر می‌خواهید مدل ذهنیتان را سایرین نیز بشناسند، می‌بایست از دریچه دانش آنچه دیگران نمی‌دانند وارد شوید.

انتشار مقالات در نشریه‌های مرتبط و وب‌سایت‌های مرتبط، به‌خوبی در ساخت برند مؤثر است. در کمپین تبلیغاتی هر مجموعه بزرگ، بخشی از آن به برندینگ تعلق می‌گیرد که وظیفه معروف کردن یک شهرت را دارد.

  1. شخصیت آنلاین بسازید

همان‌طور که گفته شد ساخت شخصیت واقعی در برندینگ بسیار مهم و حیاتی است. امروزه در دنیای دیجیتال نیز می‌بایست یک نماینده آنلاین داشت.

وب‌سایت شما می‌تواند نماینده خوبی برای شخصیت دنیای واقعی شما باشد.

  1. همیشه دانش‌آموز صنعت خودتان بمانید

هرقدر هم که در صنعت خود کارکشته و قهار هستید، می‌بایست زمانی را برای به‌روز نگاه‌داشتن خود صرف کنید.

امروزه که صنایع دنیا با سرعت سرسام‌آوری روبه‌پیشرفت هستند، عقلانی‌ترین کار این است که همیشه خود را به‌روز نگاه‌دارید تا با جمع‌کردن تجربه، نوآوری و علوم جدید را نیز از دست ندهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها